Scooter loopt onregelmatig na 1/3 gas

Tedvandeparre

New Member
Zoals hier boven vermeld, heb ik een probleem met mijn scooter.
Het gaat dus om een vespa lx50 4takt uit 2011.
Ik heb dus een leuke scooter alleen ervaar wat probleem met het volgas.
Scooter loopt op 1/3 gas mooi en stabiel net zoals stationair totaal geen probleem. Als ik volgas geef begint die soms in te houden, en schommelt de vermogen. 44km p/u 51km p/u en soms als die mooie toeren maakt en lekker mee werkt pakt die de Max 55

het probleem is dus vooral dat zodra die 51 rijd,zijn momenten heeft en ineens inhoud. En paar km later het weer op pakt.

Je zult denken ga naar een winkel ermee, dit dus meerdere malen gedaan te hebben ervaren zei geen problemen omdat de test ritjes gemiddeld 4km in houden en ik dagelijks 60km maak.

heeft iemand hier ervaring mee, of heeft iemand het zelfde probleem ooit mee gemaakt ?
 
Advertisement - register to remove this

Dat staat hier ook te lezen!?


En wat is er precies na de meerdere malen nagekeken en/of vervangen?
Snor of bromvariant?
Onderhoudsgeschiedenis bekend..., m.a.w. eerste eigenaar?
 
Brom, Nee dat is onbekend, het enige wat ik gedaan heb is de varioring laten verwijderen omdat 25 voor mij gewoon te sloom was.
Toen had die deze problemen al, daarna heb ik deze week een begrenzer met bediening laten zetten en hoopte dat de computer het zou recht trekken. Het probleem is gewoon gebleven alleen de snelheid is wat veranderd.

voor de rest zeggen ze dat het een prima ding is, en ervaren ze geen moeilijkheden.
Dat is de reden dat ze niets willen vervangen omdat ze de oorzaak niet kunnen herkennen. Zo kunnen ze mij de kosten op blijven jagen zonder succes te boeken.
Toch ervaar ik het dagelijks en begint het storend te worden.
 
Back
Top