Scooter loopt niet harder als 40

Xavvi_66

New Member
Ik heb een yamaha cw 50 hr/ hrs er zit een 70cc kit onder, leovince uitlaat, 8 gram rolletjes en hij trekt meeeega hard maar kakt dan superhard in bij 40/45 er zit geen begrenzer op.
Ik had eerst 7 grams rollen. Lokale motorsportzaak heeft me verteld dat ik 8 grams eens moest proberen.
Ik heb al een malossi geel drukveer besteld omdat er een standaard in zit... kan dat het probleem zijn??of hoe laat ik hem harder lopen???
 
Advertisement - register to remove this

Zou haast denken dat er een erge korte vertanding in het blok zit.. Met een beetje 70cc zou je al normale 70 / 75km/u zeker wel moeten halen onafgesteld.
 
Zou haast denken dat er een erge korte vertanding in het blok zit.. Met een beetje 70cc zou je al normale 70 / 75km/u zeker wel moeten halen onafgesteld.

Dat denk ik niet...
Hij trekt heel erg hard op en dan kakt ie in lijkt het wel dus t/m 35/40 is het echt wheelies trekken en daarna zakt hij in toeren en loopt hij steady 40/45 zonder harder te gaan
 
Ik heb een yamaha cw 50 hr/ hrs er zit een 70cc kit onder, leovince uitlaat, 8 gram rolletjes en hij trekt meeeega hard maar kakt dan superhard in bij 40/45 er zit geen begrenzer op.
Ik had eerst 7 grams rollen. Lokale motorsportzaak heeft me verteld dat ik 8 grams eens moest proberen.
Ik heb al een malossi geel drukveer besteld omdat er een standaard in zit... kan dat het probleem zijn??of hoe laat ik hem harder lopen???


Ik ben erachter gekomen dat als hij inkakt en ik zet de choke aan dat hij 80 loopt. Moet er dan edn grotere carburateur op?? Ik heb nu 17.5mm
 
Er is geen aanbevolen sproeier voor een setup. Het hangt af van teveel factoren, dus dat is gewoon trial and error.

Hoe kom je eigenlijk nu tot de conclusie dat de sproeier te klein is? Wat is de kleur?
 
Back
Top