scooter loopt alleen stationair en knallen uit uitlaat

blkzero92

Well-Known Member
hoi allemaal,
ik heb een aprilia sr www uit 2001
k heb er wel een paar snellere onderdelen onder en hij heeft altijd goed gelopen. Op een gegeven moment kwamen er knallen uit de uitlaat en kwam hij niet vooruit dus had ik een nieuwe bougie erin gedaan. Ik ben inmiddels 4 bougies verder en hij blijft het doen alleen als ik een nieuwe bougie erin doe doet hij het 1 dag en de dag erna begint het verhaaltje opnieuw.
Hoop echt dat jullie mij kunnen helpen me scooter staat nu namelijk al 2 weken stil:'(
 
Advertisement - register to remove this

Wat is je setup?

anders even kijken naar de maat van je sproeier, en ik weet niet wat voor ontsteking je hebt maar als je een binnenrotor hebt even spelen met de voorontsteking.
 
heb er al een andere ontsteking onder gezet een nieuwe originele maar het probleem blijft.
me setup is 50 snel malossi gianelli reverse,polini koppeling met witte trekveer en race vario
maat van me sproeier is op et moment nog 70 maar moet eigenlijk wel wat groter maar wil eerst de rest eigenlijk helemaal goed hebben hij loopt wel goed met deze sproeier
 
met deze sproeier heeft hij altijd goed gelopen maar kan het misg liggen aan de bobine dat die teveel stroom geeft aan de bougie dat de bougie telkes kapotgeslagen word??
 
Niet echt waarschijnlijk.
Maar ik rijd zelf met mijn SR WWW sproeier 74, met alleen een Bidalot CT1 (vervangings uitlaatje).
Standaard cilinder / luchtfilter etc.
 
Back
Top