scooter leasen

aloha ik kwam laatst de site www.pimcasteelen.nl waar je scooters kon leasen vanaf 2 euro per dag
heeft iemand ervaring met scooters leasen mijn moeder zegt (ja ik woon nog bij m'n moeder)dat je met leasen langzaam een hele hoge schuld op bouwd en dat er vele andertjes onder het gras zitten maar klopt dat en het schijnt ook dat je een vaste baan moet hebben dus niet een baantje bij de ah of new york pizza maar klopt dit ook?
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou leasen sterk afraden... Een maat van mij heeft het gedaan, is na 6 maanden half onder een auto terecht gekomen, scooter is total loss verklaart, en ja, hij betaald nog steeds voor dat wrak...

Hij had een bijbaantje als vakkevuller bij de AH, dus ik neem wel aan dat je gewoon kan leasen, of het verstandig is een keus die je zelf moet maken :p
 
leasen is in feite in dit geval gewoon hetzelfde als geld lenen bij de bank , scooter kopen en dan weer afbetalen..

je zit er dus langer aan vast.

zo heb ik idd ook vaker meegemaakt dat de plezier maar van korte duur was , brommer kapot gereden oid en niks weerkrijgen (w.a. verzekerd bijv.)

maar je betaald idd nog wel even door , maar in verhouding veel meer dan als je de scooter zo koopt.
 
leasen is in feite in dit geval gewoon hetzelfde als geld lenen bij de bank , scooter kopen en dan weer afbetalen..

je zit er dus langer aan vast.

zo heb ik idd ook vaker meegemaakt dat de plezier maar van korte duur was , brommer kapot gereden oid en niks weerkrijgen (w.a. verzekerd bijv.)

maar je betaald idd nog wel even door , maar in verhouding veel meer dan als je de scooter zo koopt.

maar als je een splinter nieuwe scooter leasd dan is die toch al risk verzekerd? en hoeveel betaal je dan meer en wat is de rente eigenlijk? en mensen die leasen of lenen die krijgen zitten later toch met een dikke schuld?

en ik heb in die 5 jaar dat ik scooter rij nog nooit een krasje gemaakt of een ongeluk gehad maar ja een ongeluk zit in een klein hoekje maar ik wou eigenlijk zo'n mooie vespa s50 leasen
 
All Risk verzekerd ben je pas als je die zelf afsluit, niet eerder ;) De rente is voor elke zaak verschillend, en je hoeft niet altijd met een schuld te zitten, maar je betaald wel een stuk meer dan als je een scooter zou kopen...

Als ik jou was zou ik nog ff doorsparen voor die Vespa, of een andere mooie (goedkopere?) scoot zoeken..
 
All Risk verzekerd ben je pas als je die zelf afsluit, niet eerder ;) De rente is voor elke zaak verschillend, en je hoeft niet altijd met een schuld te zitten, maar je betaald wel een stuk meer dan als je een scooter zou kopen...

Als ik jou was zou ik nog ff doorsparen voor die Vespa, of een andere mooie (goedkopere?) scoot zoeken..

dus ik moet pim casteelen ff opbellen en vragen hoe hoog de rente is maar hij is toch wel wa verzekerd als je zo'n ding leased? en ik ben me der van bewust dat ik veel meer betaal maar het mooie is je hebt gelijk een gloednieuwe scooter maar denken jullie dat die pim casteelen te vertrouwen is?
 
aloha ik kwam laatst de site www.pimcasteelen.nl waar je scooters kon leasen vanaf 2 euro per dag
heeft iemand ervaring met scooters leasen mijn moeder zegt (ja ik woon nog bij m'n moeder)dat je met leasen langzaam een hele hoge schuld op bouwd en dat er vele andertjes onder het gras zitten maar klopt dat en het schijnt ook dat je een vaste baan moet hebben dus niet een baantje bij de ah of new york pizza maar klopt dit ook?

Het is een keuze die je kunt maken. Idd je bent altijd duurder uit met leasen gezien je in feite gewoon huurt (dat is leasen) echter zitten ER WEL DEGELIJK voordelen aan ongeacht wat de mensen ook hier zeggen.

Dat is namelijk dat wat erook stuk gaat (mits het een goed lease bedrijf betreft) onder HUN verantwoording valt met uitzondering van banden en accu kan ik nog wel inkomen natuurlijk. Dat is dus een voordeel..

Maar ik persoonlijk zou gewoon lekker een mooie scooter kopen. Is het van jezelf,dat is altijd een lekkerder gevoel. Maarja het is wa tje zelf wilt als je zegmaar perse een scooter wilt zie ik niet in waarom je NIET zou leasen voor zeg een paar maanden oid. Maar jaren? mmm nee geef ik de rest gewoon groot gelijk niet doen. Lekker doorsparen voor een mooie scooter.
 
All Risk verzekerd ben je pas als je die zelf afsluit, niet eerder ;) De rente is voor elke zaak verschillend, en je hoeft niet altijd met een schuld te zitten, maar je betaald wel een stuk meer dan als je een scooter zou kopen...

Als ik jou was zou ik nog ff doorsparen voor die Vespa, of een andere mooie (goedkopere?) scoot zoeken..

Is dat zo ? Dus maw als jij een scooter all risk verzekerd en je geeft hem aan mij mee en ik krijg een ongeluk geld je all risk niet meer (vanuit gegaan dat ik gewoon de papieren heb enz)..

Dus wel..zover ik weet de naam doet er niet veel toe. Verschil is ze bellen jou op ipv mij om het probleem optelossen. Zo is de wetgeving nu eenmaal..als ik rijbewijsje heb. Dan is hij gewoon allrisk verzekerd ook al is het niet op mijn naam. Nu kan ik er totaal naast zitten als dat zo is verbeter me 8P

Waar ik je voordeel van de twijfel geef is IDD ! wat voor verzekering heeft het leasebedrijf. Maar neem maar van deze knakker aan..das niet gering. Die gasten weten goed hoe ze hun spulleke moeten verzekeren tegen allerhande nare gevolgen van het uitlenen van scooter aan derde <]
 
Back
Top