Ik zal me ff voorstellen ben maikel en komt uit arnhem, Doe veel met scooters. Maar nu heb ik zelf een probleem.. Mijn lamp gaat aan en uit. Als ik over een hobbeltje ga valt die uit. Of hij flikkerd. Ook is die heel zwak. Heb alles geprobeerd. Nieuwe lamp gekocht nieuwe fitting maar niks wil. Kan iemand mij helpen?
nee dat licht er alleen maar aan hoe lang je er op zit. het enige wat je er aan overhoud is dat je beetje koppijn krijgt en misselijk word.
is het probleem nou al opgelost?
wat ook helpt: lamp fitting er uit halen lampje er uit draaien. polen even op schuren van lampje er scooter zelf. dan de polen op de scooter fitting even naar binnenduwen zodat ze straks weer goed aansluiten. lampje er in en opgelost.
63V??? valt allemaal heel erg mee. dodelijk is het niet snel tis meer het verbrandings gevaar van stroom en dat neemt toe hoe langer je er mee in contact bent.
een tazer die de politie gebruikt is 1000V ofzo
63 ampere staat er... bij bepaalde spanningen boven de 36volt kan dit zeker wel dodelijk zijn. Een huis zekering is 16 ampere bij 230v, en dat kan je zeker wel fataal worden.
63 ampere staat er... bij bepaalde spanningen boven de 36volt kan dit zeker wel dodelijk zijn. Een huis zekering is 16 ampere bij 230v, en dat kan je zeker wel fataal worden.
Het kan ook in 1x fataal zijn, zeker bij een zwak hart oid..
Je hebt zelf geen invloed op het vasthouden, omdat je idd verkrampt, dus de zekering is je enige redding.
is het probleem nou al opgelost? en ik ben na al jullie reactie natuurlijk ook erg blij dat ik nog leef ik werk elke dag met 32A 63A en 125A wat jullie zeggen is idd waar je spieren verkrampen dus als je met bvb je hand er om heen gevouwen zit gaat het niet goed maar als je met 1 vinger er tegen aan komt dan verkrampt je snier naar binnen en zit je vinger dus niet meer op 1 van de polen. zo en nu gaan we weer over brommers praten