scooter laat me altijd op school staan.

Jutte

Jutte
Ik vandaag weer sinds lange tijd met de scooter naar school gegaan. Gisteren nog wat rondjes gereden nadat ie eindelijk gerepareerd was. Kom ik vandaag op school (5 km) krijgt ie een hele trage gasreactie, tot ie helemaal uitviel.

nu heeft ie van half 9 tot half 3 op school gestaan, en ik krijg ik hem niet meer aan.

Hoe komt het dat de scooter zo'n symptomen krijgt na zo'n 7 km??

Advertisement - register to remove this

is die verzopen, of heb je een warmloper...
is je shoke kapot of een carb probleem.
als je shoke niet goed is kan je ook aantobben wat je wilt maar dan start die ook niet of nauwelijks "spreek uit ervaring toen mijn Phantom ook bij school stond" :X

ben net op school geweest, daar de sproeiers doorgeblazen, bougie schoongemaakt. (vonkte nog gewoon. En nog niks.
Choke doet het nog goed, zo te voelen aan het hendeltje.
Zou niet weten wat het is.

hij liep zeker ook niet stationair meer toen je bij school aankwam..?

kan ook zijn dat hij gewoon slechts is afgesteld, dat hij als ie warm is gewoon flut is, maarja in principe zou hij daardoor wel gewoon koud kunnen starten

tsja hij zal zich zelf ook niet maken denk in de tijd dat jij hem stil laat staan. dus als ik jou was zou ik gewoon ff lekker wandel schoentjes aantrekken en warme kleren en die scooter naar je huis gaan lopen want als hij gestolen word bij je school ben ook zkr ni blij!

Ik had dit prob ook en heb direct het probleem gezocht bij de carb en ik heb deze eens schoongemaakt en deze werkte weer normaal.
Of je hebt een bevroren carbu ... gebeurd meestal bij een graad of 4-5 dus :s:s
ik denk dat het dat is.

Veel succes

Jutte said:
nee hij sloeg af bij school. moet hem eerst maar eens thuis krijgen. maar heb geen zin om te lopen met de scooter aan de hand (voor de 5e keer)

misschien trekt die vasle lucht, is je membraan niet goed of toch een carb/filter probleem :)

Freezingmass said:
Ik had dit prob ook en heb direct het probleem gezocht bij de carb en ik heb deze eens schoongemaakt en deze werkte weer normaal.
Of je hebt een bevroren carbu ... gebeurd meestal bij een graad of 4-5 dus :s:s
ik denk dat het dat is.

Veel succes

hier klopt dus niks van want ut vriest pas bij 0 graden en niet bij 4 of 5

Back