This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter komt niet vooruit

Hey,
Ik heb net me scootersetup omgebouwd, van std naar roze top, 17.5mm etc. etc. maar nu komt mijn scooter niet vooruit, en dan bedoel ik vooruit qua meters, hoeveel gas ik ook geef, hij blijft op ze plek.

Waar zou dit aan kunnen liggen? Trekveertjes zijn nog heel en goed, rode drukveer, rollen goed (4.8gr), v-snaar alleen een beetje slap.

Mvg

P.S. Ja de search is gebruikt

Als ik gas geef dan maakt hij veel toeren maar hij gaat echt niks vooruit. Het ligt dus idd niet aan de massa ofzo.

Maar goed, ik ga strx of morgen nieuwe pakking halen, en dan gewoon alles opnieuw monteren, kijken wat het dan doet.
Als ik dan nog problemen heb post ik het hier wel (of als iemand nog andere tips heeft)

P.S. Ontsteking is door het bedrijf dat me krukas erin heeft gezet ook erin gezet (wel std ontsteking) dus eigelijk kan dat het niet zijn

Naar mijn idee is je rode drukveer te sterk, probeer is een witte of geel...
Rood is voor een speed setup en dat heb je niet...
Weet niet welke uitlaat je hebt... maar probeer iig is een slappere drukveer, en je rollen dan nog even op 4,8gr houden

Davus said:
Naar mijn idee is je rode drukveer te sterk, probeer is een witte of geel...
Rood is voor een speed setup en dat heb je niet...
Weet niet welke uitlaat je hebt... maar probeer iig is een slappere drukveer, en je rollen dan nog even op 4,8gr houden

rood voor een speed setup? Ik had ook rood toen ik met alles std en Yasuni Z reed dus dat is het niet denk ik