Scooter knalt

Dreadz

[4PR1LL14 R4LLY]
Ik reed gewoon op een recht stuk ineenkeer dikke knallen en sjit, toen wou de scooter nog wel stationair lopen maar niet meer rijden. Ik met dat kutding naar huis gelopen. Ik nieuw bougietje in gedraaid en nog steeds nix. Toen haalde ik de voetenplank eraf duz ook de accu, alles aangedraaid en toen deed die het. Duz ik accu er weer op en toen deedie weer raar, toen hebbik de oranje draad (met zekering) eraf gehaald en toen deediej het wel weer gewoon. Maar waarvoor is die oranje draad, want mijn licht en alles doet het nog gewoon als ik het oranje draad eraf haal.
 
Advertisement - register to remove this

Dreadz said:
Ik reed gewoon op een recht stuk ineenkeer dikke knallen en sjit, toen wou de scooter nog wel stationair lopen maar niet meer rijden. Ik met dat kutding naar huis gelopen. Ik nieuw bougietje in gedraaid en nog steeds nix. Toen haalde ik de voetenplank eraf duz ook de accu, alles aangedraaid en toen deed die het. Duz ik accu er weer op en toen deedie weer raar, toen hebbik de oranje draad (met zekering) eraf gehaald en toen deediej het wel weer gewoon. Maar waarvoor is die oranje draad, want mijn licht en alles doet het nog gewoon als ik het oranje draad eraf haal.
waar die draad voor dient weet ik niet,weet wel dat je licht niet op je accu werkt!!
 
nee ik denk dat je sluiting hebt. Want je zegt dat er een draadje over je zekering heen zit... word vaker gedaan als ze geen nieuwe zekering hebben, bij mij wat het wat zilverfolie. En je ziet dit ook bij groepenkasten gebeuren met zilverfolie. Wat natuurlijk niet goed is, want je kan brand krijgen....
 
-dat snap ik, maar waarvoor is die zekering dan????

-Zekering is nog goed.

-Net iets onder de 12, en als ik draden weer aan elkaar doe dan zakt het naar 11 en gaat m'n licht veller schijnen

-ik bedoel niet dat er een draadje over de zekering heen zit de zekering zit gewoon tussen het draad.....
 
Last edited:
Back
Top