This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter kappen spuiten

Je kan bij Crop autolak kopen die erg goed is. Deze is mat waarna je er met een 2k blanke lak overheen gaat. Gaat mooi glanzen is keihard en is benzine bestendig. Ik meen dat ze ook 2k in kleur hebben, dan heb je geen blanke lak nodig.
 
Als je simpel action spuitbusje of Motip gebruikt is 1k lak, daar moet 2k blanke lak overheen anders zou er bij een druppeltje benzine op de lak meteen schade zichtbaar zijn.

Je hebt ook 2k lak daar hoef niet nog extra blanke lak overheen
 
Als je simpel action spuitbusje of Motip gebruikt is 1k lak, daar moet 2k blanke lak overheen anders zou er bij een druppeltje benzine op de lak meteen schade zichtbaar zijn.

Je hebt ook 2k lak daar hoef niet nog extra blanke lak overheen
moet het perse met 2k blanke lak want ik Kan ze alleen maar voor niet normaal duur vinden en 1 spuitbus gaat het Dan ook niet doen.
 
moet het perse met 2k blanke lak want ik Kan ze alleen maar voor niet normaal duur vinden en 1 spuitbus gaat het Dan ook niet doen.
Wat noem je duur? 2 tientjes valt mee toch? En met 1 bus 2k blanke lak kun je wel een scooter doen hoor. 1 laag is in principe genoeg. Meerdere geef mooie glans maar dat is jou keuze. Je vergist je hoe snel je wat morst op je lak