Dat is dus het probleem. De eigenaar van de zaak was al heel erg moeilijk aan het doen.Terug gaan en even praten als volwassenen.
Ben je onder de 18, neem je je voogd mee.
18 of ouder, dan ga je alleen.
Geen ervaring mee?
Mooi! Top gelegenheid om deze op te doen.
Hoe zou ik dat kunnen vinden of dje bij Bovag zit?Moeilijk ding, normaal ga je terug naar de dealer om daar een klacht te deponeren en hem de kans te geven om het op te lossen, als het een dealer is die bij de Bovag is aangesloten is kan je de Bovag ook contacten om te horen hoe je dit het beste kan aanpakken..
Ja maar ik kon niet weten dat ik een aanrijding zou krijgen he.Kijk... voor dit soort dingen heb ik nou speciaal rechtshulp genomen.
Kost wat, maar je wordt wel goed geholpen
Daar zijn verzekeringen voor. Voor onvoorziene omstandigheden.Ja maar ik kon niet weten dat ik een aanrijding zou krijgen he.
Idd ben zelf ook verzekerd.Daar zijn verzekeringen voor. Voor onvoorziene omstandigheden.
Ik wil niet pedant lijken, maar er zit veel kaf onder het koren.
Voor wat?Daar zijn verzekeringen voor. Voor onvoorziene omstandigheden.
Ik wil niet pedant lijken, maar er zit veel kaf onder het koren.
Is goed dan vraag ik het even na. Bedankt voor alle hulp iedereen alvast.Voor wat?
Een simpele vraag beantwoorden doen ze wel.
Echter gaat rechtsbijstand je echt niet helpen bij een kwestie van een paar honderd euro's.
@Aidan384838
Je zal het toch gewoon moeten bespreken en zien waar het op uit draait.
Bovag zal vrij snel prominent op hun eigen website staan.
Staat het er niet, kun je het nog even navragen bij de Bovag zelf.
Ga ik proberen. Bedankt!word een lastig verhaal , bewijs het maar dat de reparateur het kapot heb gemaakt , en met Tie Raps aan het klooien is geweest.
zijn woord tegen jou woord .
Bovag doet er toch niks aan..Dat is dus het probleem. De eigenaar van de zaak was al heel erg moeilijk aan het doen.
Post automatically merged:
Hoe zou ik dat kunnen vinden of dje bij Bovag zit?
Het was een €400 euro reparatie. Klopt ik dacht eerst ook dat die daarom kapot was. Maar ik kwam er achter dat dat helemaal niet mogelijk isIk weet niet hoe dit in Nederland zit maar in Belgie zijn dealers voor zo'n akkefietjes vaak verzekerd.
Dus wat al eerder gezegd is, ga eens op een rustige, nette en verstandige manier met de dealer overleggen wat hier mogelijk is.
En weet je zeker dat dit slot door de klap van het ongeluk niet al defect was?
Ik weet niet wat deze reparatie gekost heeft maar de dealer maakt meestal een raming van de kosten om te repareren, gaat dit een bepaald bedrag te boven gaat de verzekering toch ook even controleren.
Welllicht staat de schade van dit slot ook in het verslag, misschien verstandig om contact op te nemen met jouw eigen verzekering in plaats om hier zelf achteraan te gaan.
By the way, over welke scooter praten we hier en wat kost zo'n nieuw buddyslot?