Scooter In beslagname.

H²O MHR

180cc Inside Me?
heeeuuhh


Ik was erg benieuwd wanneer bij welke snelheid(dan praat ik over de rollerbank) word ingenome?, Mijne gaat nu 80 maar ben bang een x op de rollerbank te komen! en dan wil ik niet dat ik hem meteen kwijt ben vandaar.

verder had ik het boete topic al gezien maar volgensmij is die al van even geleden?


en natuurlijk een bromfiets.. =D
 
Advertisement - register to remove this

Nee...74 + slaat nergens op, slaat als een lul op een drumstel.

Bij 45 km/u te hard = scooter kwijt.
Bij 50 km/u te hard = scooter + rijbewijs kwijt.

Boven de 20 km/u te hard een aantekening.
Bij 3 aantekeningen binnen 2 jaar tijd = scooter kwijt.

En ze mogen wel ten alle tijden je papieren innemen, en dan moet je hem op bureau laten zien dat hij nu wel in orde is.
 
Oh oke.. maar dan kunnen ze ook als hij 20 of 30 te hard rijd dus je scooter papieren in namen.. AHA


naja iedergeval hartelijk dank dus ik moet hem gewoon niet harder dan 80 laten lopen!


Tinus je bent een Topper!
 
rollerbank klopt niet dat sowieso
70 ga ik gps
65 roller
8 correctie
58kmph
vanaf 50 rekenen ze
8 te hard, 45 boete ex administratie kosten
 
Je kan niet zeggen: dan laat ik hem niet harder lopen dan 80.

Want met een rollerbank controle schrijven ze vanaf 54, bij een laser controle vanaf 50.

Bij een laser controle krijg je 5 km/u correctie, bij rollerbank 10 % tenzij de 10 % minder is dan 5 km/u krijg je alsnog 5 km/u correctie.

Rollerbank 80 = 80 - 8 = 72 - 54 = 18 km/u te hard.
Laser 80 = 80 - 5 = 75 - 50 = 25 km/u te hard.
 
Last edited by a moderator:
Je kan niet zeggen: dan laat ik hem niet harder lopen dan 80.

Want met een rollerbank controle schrijven ze vanaf 54, bij een laser controle vanaf 50.

Bij een laser controle krijg je 5 km/u correctie, bij rollerbank 10 % tenzij de 10 % minder is dan 5 km/u krijg je alsnog 5 km/u correctie.

Rollerbank 80 = 80 - 8 = 72 - 54 = 18 km/u te hard.
Laser 80 = 80 - 5 = 75 - 50 = 25 km/u te hard.

waar heb je deze info vandaan?
dan gaat mijn zip dus maar 4 te hard ipv 8
scheelt weer
 
Last edited by a moderator:
Ervaring helaas, heb het wel over toen je nog max 45 mocht, is inmiddels max 50.

Ben 1 keer gelaserd, 3 keer roller.

Gelukkig nog nooit meer als 35 km/u.
 
Ik was vorige keer 95 @ roller (agent zei dat ie nog harder kon) en alleen std laten zien op het bureau! Volgens mij kan je je rijbewijs niet kwijtraken door rollerbank....
 
Back
Top