Scooter in berging, trappetje op/af?

Kattekop22

New Member
Hey iedereen, een tijdje terug plaatste ik een topic over welke eerste scooter ik zou kunnen kopen. In eerste instantie viel elektrisch af; maar gister heb ik een rondje op de Veluwe gedaan met een elektrische huurscooter en ik vind het toch wel heel chill dat het zo weinig geluid maakt en geen uitlaatgassen heeft. Ik dacht dat ik de scooter buiten zou moeten stallen (woon in een flat) maar zou die met wat creativiteit misschien toch binnen kunnen staan? Dat zou zoveel makkelijker zijn met laden als ik voor een elektrische ga. Ik heb namelijk gewoon een stopcontact in m'n berging.

Helaas is de toegang tot de berging via een trap. Aan de buitenzijde met fietsgoot en aan de binnenkant gewoon 6 treden. Vrij scherpe hoeken ook wel. Krijg je zo'n scooter zo'n fietsgeul op en af of wordt dat echt heel kut? Ik heb nu m'n oog op de Segway E125S.

IMG20220527171109.jpgIMG20220527171100.jpgIMG20220527171144.jpg
 
Advertisement - register to remove this

ik denk dat dit niet ARBO verantwoord gaat zijn...rukken duwen trekken iedere dag.(aan de brommert)


t word vooral kut als je in de winter op je snuffert gaat met t apparaat boven op je.
 
Ik snap inderdaad dat het niet ideaal is lol. Het lijkt me gewoon een fijner idee als 'ie binnen kan staan; en dan zou ik ook voor een elektrische kunnen gaan wat ik toch wel graag wil. Buiten kan ook wel, maar het slepen met de accu's zie ik ook nog niet zo zitten. Ik moet 2 keer per week naar m'n werk, en dan nog een keer naar vrienden o.i.d. Dus ik zou 2 of 3 keer per week het avontuur aan moeten gaan.

Bij echt slecht weer neem ik gewoon de trein naar werk zoals ik nu ook doe haha.
 
Back
Top