Scooter houdt in bij volgas

M'n scooter houdt in bij volgas, bij 3 kwart gas doet ie het perfect. Krijgt hij nu teveel lucht of teveel benzine?

Piaggio LC
17.5MM D'O sproeier 72
Yasuni R
Doppler as

Ik had eerst een sproeier 82, daarmee liep hij voor geen ene meter. maar kleiner dan 72 lijkt me onlogisch.
 
Advertisement - register to remove this

RePlayer said:
hier heb ik weinig aan
Ik wilde alleen maar even aangeven dat ik dacht wat hij zei niet klopte. Als die bij 3 kwart niet stotterd en volgas wel kan het nooit een te grote sproeier zijn want dan rijdt ie met 3 kwart ook beroert omdat ie dan altijd teveel benzine krijgt. Met een te kleine sproeier kan het pas met volgas moeilijk worden lijkt mij..
 
gasnaald zat eerst in het midden, toen deed ie het heeeeel erg kut en moest de stationairschroef heel ver in. Nu zit het clipje op de hoogste plek. En doet ie het dus een stuk beter.

De bougie is mooi bruin.
 
Luchtfilter is standaard maar niet begrensd.

En sproeier is niet veel te klein, de bougie is mooi bruin. Misschien is de sproeier iets te klein, dat kan. Met sproeier 82 wordt de bougie nat.
 
Chyston said:
Ik wilde alleen maar even aangeven dat ik dacht wat hij zei niet klopte. Als die bij 3 kwart niet stotterd en volgas wel kan het nooit een te grote sproeier zijn want dan rijdt ie met 3 kwart ook beroert omdat ie dan altijd teveel benzine krijgt. Met een te kleine sproeier kan het pas met volgas moeilijk worden lijkt mij..

Dat is blaat vrind.. dat hangt volledig af van de vrom van je gasnaald.
Als de onderste 0,5 centimeter heel spits zijn, maar de rest de volledige dikte, krijgt hij dat laatste stukje aanzienlijk meer benzine.

@TS
rijdt een stukje op volgas, hoe balbberd dat ook rijdt, en check je bougie.
Ik denk dat ie zwart is. Even clipje op je gasnaalf 1tje omhoog...
 
Back
Top