Scooter houdt in bij volgas

Status
Not open for further replies.

nu3t

Member
Hoi,

Mijn scooter (Piaggio Typoon, 70cc, sproeier 72, 17.5mm dell’orto) houdt 1 seconde lang in (of verzuipt??) als ik volgas geef. Daarna gaat hij als een trein naar de top, zonder gestotter. De gasnaald staat al op zijn hoogste stand. Ook heeft de bougie een mooie bruine kleur.

Ik weet niet of hij nou te weinig benzine krijgt (inhoud) of verzuipt.

Mijn optie is: Kleinere sproeier en kijken of hij niet meer (verzuipt?). Ben alleen bang dat de sproeier dan geen koffiebruine kleur meer heeft en ik meer kans krijg op warmlopers.

Als jullie nog meer suggesties hebben hoor ik het graag. Zit al een paar weken met dit probleem :(.

Alvast bedankt!
Teun
Post automatically merged:

Misschien meer lucht geven via de luchtstelschroef?
 
Advertisement - register to remove this

Al opgelost ? Ik heb het zelfde probleem op mijn zip dr 70 17,5 Dell Orto
Ik heb 1 tot 2/3 seconden bij vol gas een dip ofzo doet niks en daarna komt ie langzaam op
Half gas rijd ie prima
 
Al opgelost ? Ik heb het zelfde probleem op mijn zip dr 70 17,5 Dell Orto
Ik heb 1 tot 2/3 seconden bij vol gas een dip ofzo doet niks en daarna komt ie langzaam op
Half gas rijd ie prima
Mij lijkt het niet
Hoi,

Mijn scooter (Piaggio Typoon, 70cc, sproeier 72, 17.5mm dell’orto) houdt 1 seconde lang in (of verzuipt??) als ik volgas geef. Daarna gaat hij als een trein naar de top, zonder gestotter. De gasnaald staat al op zijn hoogste stand. Ook heeft de bougie een mooie bruine kleur.

Ik weet niet of hij nou te weinig benzine krijgt (inhoud) of verzuipt.

Mijn optie is: Kleinere sproeier en kijken of hij niet meer (verzuipt?). Ben alleen bang dat de sproeier dan geen koffiebruine kleur meer heeft en ik meer kans krijg op warmlopers.

Als jullie nog meer suggesties hebben hoor ik het graag. Zit al een paar weken met dit probleem :(.

Alvast bedankt!
Teun
Post automatically merged:

Misschien meer lucht geven via de luchtstelschroef?
Hoi,

Mijn scooter (Piaggio Typoon, 70cc, sproeier 72, 17.5mm dell’orto) houdt 1 seconde lang in (of verzuipt??) als ik volgas geef. Daarna gaat hij als een trein naar de top, zonder gestotter. De gasnaald staat al op zijn hoogste stand. Ook heeft de bougie een mooie bruine kleur.

Ik weet niet of hij nou te weinig benzine krijgt (inhoud) of verzuipt.

Mijn optie is: Kleinere sproeier en kijken of hij niet meer (verzuipt?). Ben alleen bang dat de sproeier dan geen koffiebruine kleur meer heeft en ik meer kans krijg op warmlopers.

Als jullie nog meer suggesties hebben hoor ik het graag. Zit al een paar weken met dit probleem :(.

Alvast bedankt!
Teun
Post automatically merged:

Misschien meer lucht geven via de luchtstelschroef?
Weet je zeker dat je sproeier 72 heb wsnt dat lijkt me niet goed. Volgens mij ik weet het niet zeker valt Pia juist altijd groot met sproeiers.
En doe maar geen kleinere sproeier doe maar is groter.
Als je std filter heb moet je even 84 doen en met Power filter 88/90 doen. En dsn miss risyif afbouwen en als je nog steeds t zelfde heb mer die sproeiers moet je groter.
Want met een te kleine sproeier loop je het zo vast!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top