Scooter houd in

Jonas2000

Member
Beste mensen
Eerst liep mijn aerox 70km per u
Maar had eenn warmloper
Nu heb ik een andere cilinder+zuiger gemonteerd van een donor aerox die ik nog had liggen . Ik heb ook overgestapt naar zelf mengen.
Maar het probleem is dat mijn scooter nu maar 40-50 loopt. En mijn scooter houd ook fel in. Nu hdb ik op google gelezen dat het door de bougie kan komen dus ga ik morgen een nieuwen halen maar kan het nog een andere oorzaak hebben?
Aerox 2t 2010
Malossi vario 5g rollen
Blauwe malossi trekveren
Witte drukveer
Snelgas
50cc cilinder
17.5 carbu
Ik hoor het graag!
 
Advertisement - register to remove this

Beste mensen
Eerst liep mijn aerox 70km per u
Maar had eenn warmloper
Nu heb ik een andere cilinder+zuiger gemonteerd van een donor aerox die ik nog had liggen . Ik heb ook overgestapt naar zelf mengen.
Maar het probleem is dat mijn scooter nu maar 40-50 loopt. En mijn scooter houd ook fel in. Nu hdb ik op google gelezen dat het door de bougie kan komen dus ga ik morgen een nieuwen halen maar kan het nog een andere oorzaak hebben?
Aerox 2t 2010
Malossi vario 5g rollen
Blauwe malossi trekveren
Witte drukveer
Snelgas
50cc cilinder
17.5 carbu
Ik hoor het graag!
Bougie kan idd vetgeslagen zijn, verder kan stotteren liggen aan te veel benzine of te weinig lucht.
 
Met een jerrycan wordt het heel goed door elkaar gemengd. Schudden werkt wel prima. Je moet het trouwens wel gewoon met een maatbekertje oid meten. En niet lukraak wat erin gooien.

Je kan ook meten hoeveel er in n dopje gaat. Is nogsteeds niet heel erg precies maar wel beter.Let er wel op dat de dop per fles kan verschillen
 
Met een jerrycan wordt het heel goed door elkaar gemengd. Schudden werkt wel prima. Je moet het trouwens wel gewoon met een maatbekertje oid meten. En niet lukraak wat erin gooien.

Je kan ook meten hoeveel er in n dopje gaat. Is nogsteeds niet heel erg precies maar wel beter.Let er wel op dat de dop per fles kan verschillen
Ja ga morgen eentje halen een flesje waar je de ml op ziet
 
Zal waarschijnlijk de bougie zijn die de geest heeft gegeven. En anders wellicht ergens valse lucht. Heb je bijvoorbeeld een nieuwe pakkingset gebruikt of gewoon de oude set die al gemonteerd zat?
 
Eigenlijk heb je je eigen vraag beantwoord. Hij houd in hoe zal het komen? Hier is je antwoord

Ik ben begonnen met benzine mengen......Nee gewoon inde tank maar heb nog niet echt gemengd heb gewoon wat olie gedaan en gekeken of ie Je tank kan je legen aangezien de olie benzine verhouding al niet klopt. Misschien is er meer benzine over dan olie of andersom. Nieuwe bougie en je carb reinigen. Membraan check?
 
fix je oliepomp.als jij een race ding hebt dan begrijp ik maar jou actie vraagt naar problemen. snelgas op een 17,5 carb?leer een beetje sleutelen voordat jij nog meer dingen kapot maakt.carb afstellen olie benzine lucht verhouding.
Snelgas kan gewoon op een 17.5 carbu hoor kweetniet wat je praat maar doei
 
fix je oliepomp.als jij een race ding hebt dan begrijp ik maar jou actie vraagt naar problemen. snelgas op een 17,5 carb?leer een beetje sleutelen voordat jij nog meer dingen kapot maakt.carb afstellen olie benzine lucht verhouding.
Gelukkig heeft een snelgas 0,0 met een afstelling of dingen kapot maken te maken. Dus je kan zelf ook beter even terug de boeken in
 
Back
Top