Vledder Member 21 March 2023 #1 Scooter hapert bij gas open. Sproeier 82. Bougie kleur prima toch? Nieuwe bougie en luchtfilter zit er in. Wie O wie …
Scooter hapert bij gas open. Sproeier 82. Bougie kleur prima toch? Nieuwe bougie en luchtfilter zit er in. Wie O wie …
zipper-robin Professioneel Beuner 21 March 2023 #2 Vledder said: Scooter hapert bij gas open. Sproeier 82. Bougie kleur prima toch? Nieuwe bougie en luchtfilter zit er in. Wie O wie … Click to expand... Ik zou even sproeier 80 proberen.
Vledder said: Scooter hapert bij gas open. Sproeier 82. Bougie kleur prima toch? Nieuwe bougie en luchtfilter zit er in. Wie O wie … Click to expand... Ik zou even sproeier 80 proberen.
Vledder Member 21 March 2023 #3 Oké, heeft dus niets met lucht, rollen, trekveertjes en drukveer te maken?
zipper-robin Professioneel Beuner 21 March 2023 #4 Vledder said: Oké, heeft dus niets met lucht, rollen, trekveertjes en drukveer te maken? Click to expand... Je zou het probleem eventueel op kunnen lossen door lichtere rollen te plaatsen, maar zelf plaats ik meestal gewoon een iets kleinere sproeier, of een vervroegingspie.
Vledder said: Oké, heeft dus niets met lucht, rollen, trekveertjes en drukveer te maken? Click to expand... Je zou het probleem eventueel op kunnen lossen door lichtere rollen te plaatsen, maar zelf plaats ik meestal gewoon een iets kleinere sproeier, of een vervroegingspie.
Vledder Member 21 March 2023 #5 Haperen is niet het juiste woord. Scooter reageert pas een seconde later wanneer ik mijn gas open trek. Sorry…. Post automatically merged: 21 March 2023 7,2 gram rollen originele trekveertjes en witte drukveer zit erin.
Haperen is niet het juiste woord. Scooter reageert pas een seconde later wanneer ik mijn gas open trek. Sorry…. Post automatically merged: 21 March 2023 7,2 gram rollen originele trekveertjes en witte drukveer zit erin.
zipper-robin Professioneel Beuner 21 March 2023 #6 Vledder said: Haperen is niet het juiste woord. Scooter reageert pas een seconde later wanneer ik mijn gas open trek. Sorry…. Click to expand... Dan zou ik een witte drukveer en rond de 6 gram rollen plaatsen. Ik denk dat het ook profitabel is als je iets strakkere trekveren neemt.
Vledder said: Haperen is niet het juiste woord. Scooter reageert pas een seconde later wanneer ik mijn gas open trek. Sorry…. Click to expand... Dan zou ik een witte drukveer en rond de 6 gram rollen plaatsen. Ik denk dat het ook profitabel is als je iets strakkere trekveren neemt.