Showcase scooter hapert kort op 30, rijd dan door maar blijft late gasreactie behouden

benyi

New Member
benyi submitted a new Showcase Item:

scooter hapert kort op 30, rijd dan door maar blijft late gasreactie behouden

Hallo mensenn,

Ik heb nu onlangs een gloednieuwe piaggio zip 125 4t gehaald bouwjaar 2004 leader blok. Hieronder heb ik een 187cc malossi cilinder onder geplaatst, maar loop nu vast bij het afstellen. tijdens dat ik optrek trektie als een gek weg (als ik vol gas geef) daarna eenmaal bij de 30 heeftie een soort kleine hapering van nog geen seconde en rijd dan weer verder. dit gebeurt wanneer die zowel koud als warm is. ook is het zo als ik boven de 30 kom en gas bij geef een soort late reactie heeft waardoor deze een soort verzuipende reactie opleverd. Ik weet dat er een probleem is bij het afstellen maar niet precies wat.

bij de 125 zat er een originele sproeier 84 in, maar ik heb de maten 94 en 88 geprobeerd, maar 94 was te groot en denk dat 88 wel de juiste moet zijn. ook heb ik de rollertjes van 8,5grnaar 5gr polini verandert.

waarmee kan ik nu beginnen met afstellen want bij andere topics kom ik vooral een dip tegen maar bij mij is het alsof deze voor 0.2 sec uitvalt bij alleen de 30km/u en dan weer meteen de draad oppakt. maar toch is dit echt niet te rijden.

Read more about this showcase item here...
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top