scooter gezocht (max. 1500 euro)

Status
Not open for further replies.
Maat van mij zoekt een scooter voor maximaal 1500 euro.

Een Aerox, Runner, SR of Speedfight vind hij wel oke....
Reply hier als je er één te koop hebt en zodra die maat interesse heeft pm-en we verder!!

alvast bedankt,
groet'n Ruud
 
Advertisement - register to remove this

hmm ik wil die van mij wel verkopen voor een goed bod, maar er is niet echt haast bij ofzo... ik zit niet in geldnood dat ik perse m'n scoot wil verkopen, maar als ik een goed bod krijg wil ik wel eens iets anders proberen :)
 
Originally posted by Aeroxruud


wilt ie niet :)

Zeg is wat ie wel wil dan... mijne wilde ie ook al niet... lijkt het me gemakkelijker om er bij te zetten wat ie wel wil :)
 
Originally posted by Hugo


Zeg is wat ie wel wil dan... mijne wilde ie ook al niet... lijkt het me gemakkelijker om er bij te zetten wat ie wel wil :)

oke ff duidelijker voor Hugo

Een Aerox, Runner, SR of Speedfight vind hij wel oke....

hou het maar op één van die vier en dus niet een typhoon, nrg, phantom (ook niet een MATTON hugo... hij vond de kleuren niet mooi :S) en dat soort scoots....
 
Deze Aerox kost hem precies 1500 euro, kostte eerst 1600 maar ik wil hem voor 1500 dan ook wel verkopen...(echt minimaal moet ik dat ervoor hebben)

Te koop
Yamaha Aerox R Ultimate
Zeer mooie en sportieve scooter in speciale Ultimate uitvoering, altijd goed onderhouden en incl. aankoopspapieren.
Gegevens:
-bouwjaar 1999 (maart)
-9500 km gelopen
-in onderhoud geweest bij Kranenpoot scooters (Helmond)
-in zeer goede staat (foto is van 29-01-2002)

Speciale uitvoering heeft standaard als extra’s:
-toerenteller
-carbon stuurkap
-Pailoli C32 gas-schokdemper

Verdere accessoires:
-Zadelhoes, origineel Yamaha accessoire
-aluminium voetplaatjes
-gloednieuwe Leovince ZX uitlaat
-carbon knipperlichtglazen (=legaal)

Vraagprijs: 1600,- Euro (3500,- gulden) Tel: 0492-553658

Dit was de originele verkoopposter, heb ik ff gecopieerd...vandaar


1017342351-Aerox.jpg
 
Deze mag je hebben voor 1300.
Optisch helemaal getuned, onbegrens, Leovinci ZX, 85-90 teller
1,5 kaar jong, +/- 7500km

9006420-d728-02000180-.jpg
 
Originally posted by Peeer!!
Deze Aerox kost hem precies 1500 euro, kostte eerst 1600 maar ik wil hem voor 1500 dan ook wel verkopen...(echt minimaal moet ik dat ervoor hebben)

Te koop
Yamaha Aerox R Ultimate
Zeer mooie en sportieve scooter in speciale Ultimate uitvoering, altijd goed onderhouden en incl. aankoopspapieren.
Gegevens:
-bouwjaar 1999 (maart)
-9500 km gelopen
-in onderhoud geweest bij Kranenpoot scooters (Helmond)
-in zeer goede staat (foto is van 29-01-2002)

Speciale uitvoering heeft standaard als extra’s:
-toerenteller
-carbon stuurkap
-Pailoli C32 gas-schokdemper

Verdere accessoires:
-Zadelhoes, origineel Yamaha accessoire
-aluminium voetplaatjes
-gloednieuwe Leovince ZX uitlaat
-carbon knipperlichtglazen (=legaal)

Vraagprijs: 1600,- Euro (3500,- gulden) Tel: 0492-553658

Dit was de originele verkoopposter, heb ik ff gecopieerd...vandaar


1017342351-Aerox.jpg


Is dat de aerox van kevin?
 
Ik heb nog een mooie sr2000 te staan... Met net jnieuwe power one:'( uitlaat. Er zit een klein gaatje in voorkant zadel (appie)
En ophanging is afgebroeken maar hihj rijdt perfect: schadekosten ophanging, 35 euro

3 maanden geleden gereviseerd blok

goed onderhouden. Ziet er nog toppie uit. hij staat ook op marktplaats. Als je wilt krijg je er een uitneembare installatie bij(zeer nutteloos en ook nooit gebruikt( 350W))

ik hoor het wel
 
Maat van me heeft in de verkoop... Aprilia SR viper, lucht gekoeld, geel zwart, DR50, kundo uitlaat, nieuwe pro shock gasveer. De scooter nog in prima staat. Loopt 75. De vraagprijs is minimaal 800 euro. Elders op dit forum staat gepost dat er een mankement met de cilinder en de zuiger was, dit is als volgt opgelost: De zuiger wordt vervangen door een nieuwe en de cilinder wordt uitgehoond, dus dit is dan begin volgende week ook weer prima in orde. Interesse? Mailen op ronie800@hotmail.com of pm mij!

Greetz Arthur

Foto's op aanvraag...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top