Scooter geeft geen gas

OwenGroen

New Member
Beste lezer,
Mijn zus heeft een agm vx50 uit 2017 die nu al een lange tijd in de weg staat. Ik wou hem opknappen voor verkoop, maar nu heb ik een probleem dat hij wel gas wil geven maar het klinkt dan net alsof de scooter haperd en het achterwiel draait niet mee.

scooter start gewoon zonder problemen. Heb de cabrateur al gechecked en sproeier schoon gemaakt, maar dit hielp niet.

Iemand tips?
 
Advertisement - register to remove this

Heeft hij het wel altijd goed gedaan ? En komt hij ondanks het haperen wel op toeren ? Hoelang staat hij als stil ? Is dit erg lang , zou ik de benzine vervangen E5 , en het benz filter ook vervangen . luchtfilter nakijken , bougie , en eventueel kleppen stellen .
 
Dat zou kunnen , paar keer starten zonder bougie , is de bougie erg nat dan ? probeer hem anders eens met remmen reiniger te starten . Oude benzine is ook niet zo geschikt voor de ontbranding , vooral E10 niet
 
Een carburateur heeft meer dan 1 sproeier, heb je ook de stationair sproeier schoongemaakt?
Heb die dan over het hoofd gezien zal zo kijken!
Post automatically merged:

Dat zou kunnen , paar keer starten zonder bougie , is de bougie erg nat dan ? probeer hem anders eens met remmen reiniger te starten . Oude benzine is ook niet zo geschikt voor de ontbranding , vooral E10 niet
Bougie is niet nat en met rem reiniger start hij ook niet.. kleppen zijn gesteld dus dat kan het ook niet zijn
Post automatically merged:

Dat zou kunnen , paar keer starten zonder bougie , is de bougie erg nat dan ? probeer hem anders eens met remmen reiniger te starten . Oude benzine is ook niet zo geschikt voor de ontbranding , vooral E10 niet
Scooter start nu alleen als ik gas geef draait het wiel niet mee
 
Last edited:
Back
Top