D Dennistgb Well-Known Member 18 April 2011 #1 Hallo, ik ben in het bezit van een TGB Rivana snor, en als ik mijn scooter start, dan vliegt hij direct voor uit zonder gas te geven. Volgens mij ligt het niet aan de gashendel dus wat zou het dan kunnen zijn? Alvast bedankt!
Hallo, ik ben in het bezit van een TGB Rivana snor, en als ik mijn scooter start, dan vliegt hij direct voor uit zonder gas te geven. Volgens mij ligt het niet aan de gashendel dus wat zou het dan kunnen zijn? Alvast bedankt!
Booster Well-Known Member 18 April 2011 #2 stationair schroef helemaal ingedraaid? gasschijf vast in de carbu? anders zal het toch aan je gashendel liggen... Upvote 0 Downvote
stationair schroef helemaal ingedraaid? gasschijf vast in de carbu? anders zal het toch aan je gashendel liggen...
J jellecitta Well-Known Member 18 April 2011 #3 bij mij deed hij dat ook , ik kwam er agter dat het gebeurde met een te grote sproeien en je lucht schroef niet vergenoeg open . Upvote 0 Downvote
bij mij deed hij dat ook , ik kwam er agter dat het gebeurde met een te grote sproeien en je lucht schroef niet vergenoeg open .
dutchino Well-Known Member 18 April 2011 #4 Dennistgb said: Hallo, ik ben in het bezit van een TGB Rivana snor, en als ik mijn scooter start, dan vliegt hij direct voor uit zonder gas te geven. Volgens mij ligt het niet aan de gashendel dus wat zou het dan kunnen zijn? Alvast bedankt! Click to expand... kijk maar eens goed. Hoogst waarschijnlijk blijft je kabel hangen. Of je schuif in de carb. Upvote 0 Downvote
Dennistgb said: Hallo, ik ben in het bezit van een TGB Rivana snor, en als ik mijn scooter start, dan vliegt hij direct voor uit zonder gas te geven. Volgens mij ligt het niet aan de gashendel dus wat zou het dan kunnen zijn? Alvast bedankt! Click to expand... kijk maar eens goed. Hoogst waarschijnlijk blijft je kabel hangen. Of je schuif in de carb.
Lodewijk ok 18 April 2011 #5 Geeft hij echt gas (hoge toeren) of rijdt hij gewoon weg, maar klinkt het niet alsof je veel gas geeft? In eerste geval zal het toch je gaskabel of -schuif zijn. In het tweede geval misschien koppelingsveertje geknapt oid Upvote 0 Downvote
Geeft hij echt gas (hoge toeren) of rijdt hij gewoon weg, maar klinkt het niet alsof je veel gas geeft? In eerste geval zal het toch je gaskabel of -schuif zijn. In het tweede geval misschien koppelingsveertje geknapt oid