Scooter-freaks uit de lucht?

Thij_apd

Well-Known Member
Beste scooterforumers,

Afgelopen paar dagen staat er op scooterfreaks dat ze een verhuizing naar een andere server aan het doen zijn, en dat dit een enkele dag zou duren.
Onderhand zijn ze al 4/5 dagen bezig, iemand enig idee wat daar de reden voor is?
Zou zonde zijn als een site als Scooter-Freaks uit de lucht wordt gehaald..

Groetjes
 
Advertisement - register to remove this

Ze zullen wel bezig zijn.. Alleen dit duurt bij hun altijd rete traag.. Dus omzetten zullen ze wel doen..
Maar ik denk eerder omdat ze wellicht er geen zin meer in hebben of geen moeite willen doen dit zo voor altijd blijft staan.

Ik verwacht zelf dat ze niet verder komen zoals het momenteel is.

Anders hadden ze wel wat meer moeite gedaan om `meningen en ervaringen`te maken.
 
Ik ben mod daaro en weet niet eens wat er gebeurt. Er schijnt aan een nieuw forum gewerkt te worden ( echt al jaren) waar nooit iets van terecht is gekomen en nu was een tijdje geleden het forum gehackt en verkloot en nu is er ineens veel haast met het overgaan op andere forumsoftware.
Maar blijkbaar verloopt dat overzetten toch niet zo vlotjes haha.
 
Het lijkt me dat ze dan wel de site offline hadden gehaald, nu betalen ze alsnog voor serverkosten.

Dat komt nog wel dat de site offline zal gaan als dit zo lang blijft door gaan..

Het is net het zelfde als een auto maken... Je hebt er niet de spullen voor, maar die probleem je wel beetje bij beetje bij elkaar te kopen.. Maar hoe langer dit process duurt hoe minder je nog zin hebt om er nog iets eraan te doen..
Dit gebeurd bij dat forum momenteel ook.

Er schijnt aan een nieuw forum gewerkt te worden ( echt al jaren) waar nooit iets van terecht is gekomen en nu was een tijdje geleden het forum gehackt en verkloot en nu is er ineens veel haast met het overgaan op andere forumsoftware.
Maar blijkbaar verloopt dat overzetten toch niet zo vlotjes haha.

Ja dat blijk maar weer dat het achteraf toch niks zal worden. Ze zeggen vaak niet voor niks..

Van uitstel komt afstel..

Dit momenteel is een zeer trage lang durige dood van scooter-freaks punt nl.
 
De tekst op de site is veranderd.

Er staat nu: 'Wegens het updaten van het ScooterFreaks Forum moeten wij helaas het forum tijdelijk uit zetten. Wij zijn zo snel mogelijk weer online!'
 
zonde van die site. die site is zowat een begrip in Nederland...
ik probeer me al weken opnieuw aan te melden maar niks werkt daar slechte zaak hoor want als ze er idd niks aan doen dat zou echt dood zonde zijn.
dat is HET scooter forum van Nederland denk als iemand nu ff zo een soort site maakt dat ze nog weinig klantjes op hun eigen site zullen krijgen echt een zeer slechte zaak en wat een laksheid van hun kan er niet meer van zeggen echt een zonde!!
 
Als Scooter rijders zich hier aanmelden , vragen hebben en vragen kunnen beantwoorden , is het hier in No Time ook druk .

Forums worden gemaakt door gebruikers /liefhebbers/ Freaks, en niet door een Forum Naam .
 
Brute Force said:
Forums worden gemaakt door gebruikers /liefhebbers/ Freaks

+1, maar ook de moderatie en het beheer van het IT gedeelte is een belangrijk onderdeel van je Forum.

De problemen komen op dit vlak pas echt om de hoek kijken als een forum goed bezocht wordt.

Onder de bezoeker bevinden zich niet alleen gebruikers/liefhebbers/freaks maar ook individuen die de zaak willen verzieken, bijvoorbeeld met het posten van filmpjes in elke nieuw draadje wat gepost wordt.

Doe je hier niets mee is je hele forum na korte tijd een janboel.
 
Onder de bezoeker bevinden zich niet alleen gebruikers/liefhebbers/freaks maar ook individuen die de zaak willen verzieken, bijvoorbeeld met het posten van filmpjes in elke nieuw draadje wat gepost wordt.

had ik al aangegeven / gemeld Als Spamm, werd helaas hierdoor hier op de vingers getikt.
 
had ik al aangegeven / gemeld Als Spamm, werd helaas hierdoor hier op de vingers getikt.

Ja dat was een foutje, ik zag niet dat er al een reactie was verwijderd.

Hier hebben we ook een periode van lange downtime gehad door persoonlijke omstandigheden. Dat was killing. Momenteel probeer ik weer wat vaker online te zijn (en vooral spam & reports af te werken).
 
Ja dat was een foutje, ik zag niet dat er al een reactie was verwijderd.

Hier hebben we ook een periode van lange downtime gehad door persoonlijke omstandigheden. Dat was killing. Momenteel probeer ik weer wat vaker online te zijn (en vooral spam & reports af te werken).

nou bij mij doet hij nog steeds niks als ik op aanmelden druk of creeer een acc krijg ik alleen maar dit steeds :)

Scooter-freaks.nl meld het volgende
uw login gegevens kloppen niet
voorkom dat deze pagina extra dialoogvensters weergeeft

en dan heb ik nog geen eens een naam of wat dan ook ingevuld want ik krijg meteen dat te zien.
er is nog veel mis mee hoor :X
 
Jongens maak je niet druk om SF.nl. Dat forum is allang overleden en niks meer aan te redden.. Het gaat daar om een tijd en geld kwestie.. Het mag gewoon niet teveel kosten, en dan blijft het gewoon bagger zoals het laatst al was.. Genoeg reden om daar niet meer terug te keren..

Hier op SF.net word ten minste nog iets gedaan om alles netjes draaiend te houden, waar ik best blij om ben.. Zou mij zelf niet graag zijn op zo`n gratis scooter forum van proboards waar alles zo goedkoop eruit zit.

Voor alle vragen / hulp geven blijf ik liever hier rond hangen..

Overigens is dit forum altijd meer voor de wat volwassener mensen geweest, en SF.nl meer voor de puberale school jeugd.
 
nou bij mij doet hij nog steeds niks als ik op aanmelden druk of creeer een acc krijg ik alleen maar dit steeds :)

Scooter-freaks.nl meld het volgende
uw login gegevens kloppen niet
voorkom dat deze pagina extra dialoogvensters weergeeft

en dan heb ik nog geen eens een naam of wat dan ook ingevuld want ik krijg meteen dat te zien.
er is nog veel mis mee hoor :X

Ik beheer Scooter-freaks niet, dus ik kan je daar niet mee helpen. Als je problemen ondervind bij Scooterforum.net dan hoor ik het graag (kan zijn dat soms reacties wat langer op zich laten wachten door persoonlijke omstandigheden).
 
Denk dat hun server offline is gehaald.. Vind het ook niet vreemd.. Een site in de lucht houden die niet 100% goed werkt..
En dan er ook geen tijd erin willen steken om het te verbeteren omdat het teveel geld kost. Mensen lopen weg en komen dan niet meer terug.
Ik denk dat het gedaan is voor scooter-freaks.nl Eindelijk tot de conclusie gekomen dat het zo ook niet verder kan gaan.
Dit is overigens ons probleem niet, aangezien wij scooterforum.net zijn, wij hebben daar niks van doen.
 
Back
Top