~=Scooter Feur Dag =~

Advertisement - register to remove this

hey tyrone,
dik te lijp. Organiseren jullie dit?
Zit er geen copyright op die naam ;) hahaha.
Hopelijk is mijn scooter dan weer compleet en dan ben ik er weer bij :)
 
Ahjoh! al 2x mee gemaakt alleen elke keer zonder scooter :) Maar altijd fanatiek aanwezig geweest op de fietsj :D.

Nu dan eindelijk een keer MET scooter..ik was al bang dat het nooit meer georganiseerd zou worden ivm het ongeluk vorige keer..

Mzzlz Michiel
 
Post je regels ff hier, dan kan iedereen er rekening mee houden. (ideetjuh hoor) en dan weet ik of het voor mij de moeite waard is om te komen, kep nie zo'n sneel scootje.
 
regels lijkt mij niet zo moeilijk want je maakt gebruik van de openbare weg. Denk dat alleen de snelheid word aangepast naar 60km/h. Voor de rest niet onbenullige dingen doen :)

Owja ff voor de duidelijkheid dit word niet door dat groepje georganiseerd die het eerst deden. Dit is een hele andere groep/persoon:!
 
Misschien mensen die samen een groepje hebben en uitlaten lassen en carters en cilinders tunen en ook peugeot scooters laten blazen enzv enzv..:?
 
'de laatste 2feurdagen was dat we met een groep van 100scooters een heel stuk gingen rijden. Af en toe een keer een sprint en scooters bekijken en anderen ontmoeten.
 
Ja klopt, ik weet het weer.
makker van het forum hier :)
Ik hoop dan wel dat hij het iets rustiger aan doet dan de vorige keer:'(
 
welke route gaan we ongeveer rijden en hoeveel km is het ?? want dan weet ik hoeveel benzine ik xtra mee moet nemen.
en als mn scoot verzekerd is natuurlijk :rolleyes:
 
Wehehhehe heb het nieuwe plaatje als in de brievenbus liggen :D:D Ik ben zeker van de partij samen met paar lui stuk of 10 :D grtz mbeefcake :D:D
 
WOW, orgineel idee! :|

Scooter Feur Dag is dan wel niet copy-righted ofzo, maar tis toch wel triest om dezelfde naam te gebruiken. Helemaal als je er niet even bij vermeldt dat je NIET de organisator van de vorige 2 bent.
Ben benieuwd of je de opkomst van ongeveer 140 scooters van de vorige keer kunt evenaren.
maaruh, veel plezier hoor...
 
Harmpie beetje rustig ;)
Het idee hier achter is wel hetzelfde maar ze konden wel op z'n minst vragen of ze die naam mochten gebruiken.
Ik heb jezelf vorige maand gevraagd of er nog een feurdag kwam en jullie woudn het niet meer. Dus eingelijk kun je ook nog trots zijn dat er mensen zijn die het voortzetten :D
 
harm dude doe chill ... ga ff met mij naar happy ofzow :D

hendrik (tyrone) post dit aleen voor een idioot uit glanerbrug . boy of bimbo ofzo kweeniemeer . aleen omdat die dude te dom is om dit zelf te posten

hendrik spreekt neit eens nederlands


harm waneer gaan we weer keer naar de shoppa?!
 
Back
Top