Scooter doet helemaal niks meer

Esther Kooi

Well-Known Member
hallo,

Vanmorgen wilde mijn scooter (heb een sym symphony van het jaar 2011) ineens niet meer starten. Hij gaf 1 klein geluidje en daarna wilde niks het meer doen zelfs mijn knipperlichten toeter enz wilde het niet meer doen, terwijl ik er gister nog meegereden heb en hij totaal geen problemen.

Wat zou het kunnen zijn?

alvast bedankt voor de hulp
 
Advertisement - register to remove this

Het lijkt inderdaad op een elektrisch probleem. Ik zou eens naar de accu en de zekering kijken. Als je toeter het niet doet en de knipperlichten is er iets met de stroom.

Vraag aan iemand met een multimeter of ze de accu willen doormeten. Als je dit niet kan moet je er helaas mee naar de dealer of toch even iemand zoeken die dit voor je kan doormeten. Het is niet veel werk en je weet meteen wat er aan de hand is.
 
hij gaat wel aan als ik met de kickstart start.. zou ik dit kunnen blijven doen of ga ik dan op een gegeven moment problemen er mee krijgen
als ik met de kickstart ga starten dan doet alles het wel, zijn we net achter gekomen
 
Dat is logisch dat hij het wel doet met de kickstarter, maar je probleem is er nog. De accu zal je waarschijnlijk moeten vervangen, waarom kijk je daar niet naar?
 
haha okee, ik weet niet veel van scooters dus dacht dat het zo goed was haha...
Ik zal er van het weekend even naar laten kijken door iemand die goed is met scooters:)

Fijn weekend
 
Back
Top