This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scooter doet echt niets meer

fromalk

XS-Tuning.Be member
K heb vandaag een mbk next generation kunnen bouwen nu er zijn een aantal problemen;
1 hij start niet :-( de elektrische starter zou het nooit gedaan hebben zij de verkoper, nu de kickstarter; er zit niet echt veel weerstand op als k kick hoor ik meestal een ratelend geluid en soms ook dat niet; nu de verkoper zij dat voor hij er 3 maand niet mee had gereden de kickstarter perfect werkte... Ook als je heb gekickt komt dat staafje van de kickstarter niet meteen in zn oorspronkelijke positie (heel langzaam) Nu als ik de sleutel op contact zet zou bij mijn weten de tuut (klaxon of hoe zeg je dat in Nederland?) mogelijk moeten gaan ,maar ook dat niet, iemand een iedee wat er mis is?
 
had ik eerst ook, kheb heel me carterkap ingespoten met degreaser, daarna afgedaan en kruipolie erin gespoten. toen liep alles weer soepel.

ook kun je ff kijken of het afstandsringetje achter je gradenplaat zit, zo niet kun je die daar indoen, komt alles wat meer naar voren en pakt je kickstarter ook beter.

over toeter, je kan ff de bedrading nakijken, en kijken of de accu wel is aangesloten en opgeladen is.
 
Claxon... Die is dan gaar waarschijnlijk.. Probeer ff een toeter van een vriend ofzo..

En gewoon je kickstart-zooi even goed insmeren met lagervet ofzo, blijft lekker lang zitten, en dan loopt het soepel..

Dat je een ratelend geluid hoort, is misschien omdat je kickerkrans in je carterkap gaar is? Kan je zien aan die tandjes, waar die aan moet grijpen of het afgerond is of niet..
Anders gewoon even een nieuwe kopen! Kost 3 euro ofzo