Scooter Design Contest !

Omdat iedereen toch lekker aan het fotoshoppen is de laatste tijd nu ook een scooter contest
smile.gif


Enkel zal deze een maandje of twee open blijven voor inzendingen...

* Het ontwerp hoeft niet praktisch realiseerbaar te zijn
* Je mag meerdere inzendingen doen
* Er zijn prijsjes voor de beste ontwerpen
* Je kunt ze mailen naar info@scootertuning.net

aerox_ontwerpplaat.jpg

PS: Hij is ook nog groter verkrijgbaar
PPS: de afbeelding kan je opslaan met je rechtermuisknop 'save as'

Succes !
& wees gewoon lekker creatief :!

Tips voor fotobewerking: http://forum.scooterforum.net/vbportals/forums/showthread.php?s=&threadid=24608
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

tuned_aerox.gif



Het is mijn eerste photoshop actie met vervoersmiddelen, hope you like it!

BTW: Ik weet niet of de kwaliteit van het plaatje erg goed is, maar anders doe ik hem wel ff opnieuw opslaan!
 
Last edited:
Ik heb een vraag ik ben dennis broertje en ik ben nu ook aan het photoshoppen met deze pic maar wat zijn de prijzen die je kunt winnen als ik vragen mag?
edit: ik zal hem over een paar dagjes posten ik doe special paint en wat kleine veranderingtjes aan de scooter zelf
 
Originally posted by dennis mk
Ik heb een vraag ik ben dennis broertje en ik ben nu ook aan het photoshoppen met deze pic maar wat zijn de prijzen die je kunt winnen als ik vragen mag?
edit: ik zal hem over een paar dagjes posten ik doe special paint en wat kleine veranderingtjes aan de scooter zelf

Whoeiz prijzen, dis voor de lol hoor :) Als je dr prijzen mee wil winnen moet je op andere sites gaan proberen. Hier is de prijs de eer (en soms een ban op de volgende contest :p)

Greetz
 
Back
Top