SBEUN

Member
Hallo mensen van het forum,

Ik heb vandaag mijn scooter opgehaald bij een lokale dealer na een reperatie, omdat de bout van de uitlaat kapot was. Nu heb ik een Jmtuning uitlaat onder mijn Vespa Sprint IGET e5 zitten alleen de dealer zegt dat de JMtuning mijn scooter slechter laat lopen en dat ik kans heb om mijn scooter nog kapotter te maken. Nu vind ik dit een beetje een dom verhaal aangezien hij percies het zelfde rijd en het een euro 5 is en door een andere uitlaat onder te zetten niet harder gaat rijden ofzo. Hebben jullie weleens gehad door een andere uitlaat te gebruiken inplaats van de orginelen en dan dat je scooter naar de klote rijd of slechter rijd?

Groet
Post automatically merged:

is wat de dealer zegt nou lulkoek of niet?
 
Advertisement - register to remove this

van der horst tweewielers in Nijmegen sloopt je scooter voor je....klaar terwijl u wacht.

jou dealer geeft nog een waarschuwing...
 
Ja er zit wel een sensor op gemonteerd. Ik heb geen verschild gemerkt met trekt of enige snelheid verlies, maar ja het blijf natuurlijk een euro 5.
Post automatically merged:

van der horst tweewielers in Nijmegen sloopt je scooter voor je....klaar terwijl u wacht.

jou dealer geeft nog een waarschuwing...
ik weet niet wat je bedoelt? Ik heb hem niet bij van der host nijmegen (ken tevens de scooterzaak wel) laten maken
 
Last edited:
Hallo mensen van het forum,

Nu heb ik een Jmtuning uitlaat onder mijn Vespa Sprint IGET e5 zitten alleen de dealer zegt dat de JMtuning mijn scooter slechter laat lopen en dat ik kans heb om mijn scooter nog kapotter te maken. Nu vind ik dit een beetje een dom verhaal aangezien hij percies het zelfde rijd en het een euro 5 is en door een andere uitlaat onder te zetten niet harder gaat rijden ofzo. Hebben jullie weleens gehad door een andere uitlaat te gebruiken inplaats van de orginelen en dan dat je scooter naar de klote rijd of slechter rijd?

Groet
Post automatically merged:

is wat de dealer zegt nou lulkoek of niet?
Is je scooter wel afgesteld met die nieuwe uitlaat? Zo niet dan heeft je dealer dus WEL degelijk gelijk. Kan zijn dat ie misschien niet harder rijd vanwege een begrenzer die er nog in zit, maar als je er motorisch iets anders op monteert moet het wel worden afgesteld.

Zo niet dan gaat het vroeg of laat kapot
 
Back
Top