This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scooter (daelim message ) valt uit na ongeveer 200 m

snoek115

Well-Known Member
Hallo , Ik heb een probleempje met mijn daelim message , het is zo dat als ik een ongeveer een 200 - 300 meter rij op vol gas , hij plotseling uitvalt , daarna als ik kickstart start hij niet meer , alleen start hij direct als ik in de benzinetank hard blaas . Ik weet niet echt hoe ik dit moet oplossen , maar ik heb een vermoeden dat het iets is met mijn luchtfilter of mijn benzinetoevoer , dus als iemand het kan oplossen , .
...

mvg

Zo te horen lijkt het mij ook de benzinetoevoer. Maar verder zou ik het niet weten, misschien zit die een beetje verstopt zodat er heel weinig benzine doorkomt of iets, dus dat je steeds moet wachten totdat heel je leiding weer vol zit (zoiets denk ik dan)

Bedank voor de snelle reactie , heb vandaag mijn benzinetank uitgehaald en de benzine gefilterd , maar er hingen 2 leidingen aan , 1 ervan (waar de benzine naar mijn carburateur loopt ) kon ik erin blazen , maar in de onderste koppeling niet . waar ik in blaasde waren de koppelingen die aan de benzinetank hingen , dus niet de leidingen . Maar de leidingen zijn zeker niet verstopt . weet niet je het kan kuisen ofzo . ik zal er nog een foto bijzetten.

Hallo , ik heb vandaag dat dingetje op mijn benzinetank afgtrokken en in azijn gestoken , nu kan je er zeer gemakkelijk in blazen , dus ik denk wel dat het goed zal komen . Zal nog iets laten weten
mvg