Scooter Certificaat

Ik snap er geen reet van, ben me eerste keer gezakt. Ga donderdag 27 september weer. Ik leer nu alleen maar uit boekje! Dus hopen dat ik het nu in 2e instantsie haal!
 
Had dat boekje 1 keer doorgelezen en veel oefen exams op de comp. In 1 keer gehaald. Meer dan de helft was gezakt die dag.... Gelijk de dag dat ik 16 was kon ik legaal rijden :p
 
maar ik hoorde laats van een paar jongens dat je ook praktijk moet doen in 2008 maar toen ik het navroeg aan een paar op me voetbal aan een paar ouders zeiden die dat het pas eind 08 word tegen oktober 08 dus wie kan me helpen?? want in juni 08 ga ik me examen hale:D
 
hoeduur kost zo certificaat? of word dat bij de examenkosten gerekend?

30 euro voor het deelnemen aan je examen bij het cbr. En als je je rijbewijs (certificaat bestaat niet meer offcieel) aanvraagt bij het stadhuis moet je daar ook voor betalen. Kosten verschillen per regio/gemeente. In Zoetermeer was ik 40 euro kwijt voor me pasje.
 
2e keer ook gezakt! Echt niet te geloven, dat hele boekje uit me hoofd geleerd! Ik ga nu alle vragen officieel leren via een site. Die vragen zijn alle vragen van 2007 de officieele! Dus als ik het dan niet haal doe ik mondeling
 
Back
Top