Scooter Certificaat

JAP

Well-Known Member
Ik moet binnenkort mijn certficaat halen en ik neem geen lessen omdat ik dat zonde van mijn geld vind en daarom wil ik vragen als het mogelijk is zonder lessen te slagen??
en staan er op internet oefen exames die je kan oefenen ??
 
Advertisement - register to remove this

ja dat boekje heb ik van een vriend van me gekregen maar staan er examen vragen op het internet ?? omdat ik die vragen uit dat boekje allemaal ken en de antwoorden weet.
 
ik zou wel naar lessen gaa want daar heb je toch echt wel veel aan hoor... en dat is maar 5 piek (hier tenminste) dus zo zonde is dat niet d8 ik zo
het is ,meer zonde als je een paar keer zakt

mzzl
 
pfffffff, die lessen zijn niet echt nodig vind ik........ gewoon zelf leren, alle vragen maken (800 ofzow) en theorie paar keer doorlezen, klaar
 
Originally posted by SR Peace&Love
ik zou wel naar lessen gaa want daar heb je toch echt wel veel aan hoor... en dat is maar 5 piek (hier tenminste) dus zo zonde is dat niet d8 ik zo
het is ,meer zonde als je een paar keer zakt

mzzl

Erg overdreven...
Gewoon vragen maken... Die theorie weet je toch al wel uit je algemene ontwikkeling neem ik aan... Wat je niet weet leer je door die vragen...
Ik had alleen 1200 vragen gemaakt en had 1 foutje... (op examen)
 
Leer iig wel die vragen (duh) :|

Hoevaak ik wel niet heb moet horen dat mensen zakken voor scooterexamen |( |( |( |( |(

Theorie is zo makkelijk. Verneuken is pas knap. Maar ja sommige nemen niet eens de moeite de theorie (1x) door te nemen.
 
Ik heb moet em ook binnekort halen m'n certificaat. Ik heb nu een boekje van de V&D "bromfiets rijden de theorie" blauw boekje. en een cd -rom van zebra software ofzo. Welke boeken hebben jullie? ik kon alleen deze vinden verder hadden ze nergens iets.
 
Ik heb zelf het boekje: Verkeersschool Jan Christus - Bromfiets Rijden De Theorie. Zit verder nix bij ook geen cd-rom
 
Die lessen zijn vette bullsjit. Hier in haarlem dok je 140 voor 4 lessen en je examen samen. Je kan ut ook makkleijk halen zonder scheelt je 80 piek. Kep gewoon dat boekie gelezen en alle 800 vragen gemaakt; 2 fout op examen.
 
Kan je makkelijk zelf leren uit die boekjes (theorie+vragen).
Je kan gemakkelijk slagen als je maar goed geleerd hebt..
Die lessen zijn echt zonde van je geld...

Succes met je examen.. mzzl........
 
man dat examen is zo simpel!!
iedereen doet er zo moeilijk over.. lees gewoon ff zo'n boekje.
oke meer dan 60% haalt het dan ook niet. maar die lui leren niks en zitten daar al voor de 6e keer ofzo. ik heb het in utrecht gehaalt, echt toen ik op moest de helft zat daar al voor de 3e keer ofzo. als je gewoon zo'n theorie boekje leest en die vragen oefend haal je het zo. ;)

greetz frederik
 
Back
Top