Scooter buddy openbreken

Mitchell1357

New Member
Heb een oude retro scooter gekocht voor een paar knaken, maar heb de sleutel in de buddy Seat gedaan en per ongeluk dicht laten vallen. Hoe krijg ik deze open??
Mag met geweld…. Graag tips
 

Attachments

  • 1EAD85F4-BE6E-4113-B073-BC33145397F2.jpeg
    1EAD85F4-BE6E-4113-B073-BC33145397F2.jpeg
    381.1 KB · Views: 25
Advertisement - register to remove this

Kijken of je bij het slot kan.. van de buddy.. Misschien kan de kabel makkelijk te bedienen zijn onder je kappen.

Anders zien of dat je bij het scharnier aan de voorzijde los kan maken zodat je met je hand in de bak kan om de sleutel eruit te halen.
 
Opties met geweld: breekijzer of decoupeerzaag

Dat zou ik pas doen als het met mijn bovenstaande tips ook niet meer lukt.
Zou toch wel proberen om zo min mogelijk schade eraan te maken..

Misschien is het mogelijk wat kapwerk te verwijderen zodat je of bij het voorste scharnier punt kan komen of bij het slot achter.
 
Mooi dat hier reacties op komen.
Maar... wie zegt mij dat hier geen oneigenlijk gebruik van de scooter wordt gemaakt ?
Ik wil niets suggereren, maar vind het wel vaag dat er gezegd wordt dat deze met "geweld" opengemaakt kan worden.
Wanneer iemand een scooter aanschaft met goede bedoelingen, kan deze ook meer informatie prijsgeven over bijvoorbeeld de herkomst, type, aanschaf et cetera.
Een simpele foto van een kant, kan mij niet overtuigen om iemand te helpen om een zadel open te breken.
On topic:
@Mitchell1357
Wanneer je mij kan overtuigen dat je te goeder trouw bent, dan ben ik zeker bereid om je te helpen.
 
Mooi dat hier reacties op komen.
Maar... wie zegt mij dat hier geen oneigenlijk gebruik van de scooter wordt gemaakt ?
Ik wil niets suggereren, maar vind het wel vaag dat er gezegd wordt dat deze met "geweld" opengemaakt kan worden.
Wanneer iemand een scooter aanschaft met goede bedoelingen, kan deze ook meer informatie prijsgeven over bijvoorbeeld de herkomst, type, aanschaf et cetera.
Een simpele foto van een kant, kan mij niet overtuigen om iemand te helpen om een zadel open te breken.
On topic:
@Mitchell1357
Wanneer je mij kan overtuigen dat je te goeder trouw bent, dan ben ik zeker bereid om je te helpen.

Mij is het ook wel vaker over komen dat ik me hoofd er even niet erbij had. Scooter sleutels in de buddy laten vallen en door een impuls het zadel dicht gedaan.. Heb ze er toen er ook eruit gekregen zonder gek te hoeven doen.
 
Back
Top