This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooter/Brommer gezocht

Status
Not open for further replies.

Roger.B

-{Zenith Sport member}-
aangezien me typhoon er binnekort uitgaat ben ik opzoek naar iets nieuws,kapschade maakt niet uit zolang het geen gebroken kappen zijn,motorisch 100% en het liefst ook een lekker gangetje(80 kmp/u ofzo) laat maar horen wat je hebt staan scooters het liefst wat grotere modellen(met uitzondering een snelle zip),crossbrommers en wegracers ookwelkom,zolang het maar niet al te duur is(zo goedkoop mogelijk)
pm maar als je wat hebt staan

*edit* me voorkeur gaat ff uit naar een zip ac eentje die aardig loopt en krasschade heeft ofzo en niet veel kost*edit*(verder als je iets van hierboven hebt staan ook ff melden)

Last edited:
NRG, motorisch niet 100% want ligt uit elkaar, kan ik dus wel weer inelkaar prakken.. electrische sooi is wel in de war dus daar mag je dan lekker zelf mee gaan klooien.... €600

nee prijs is meer dan ik ervoor uit wil geven,en het ligt een beetje ver voor mij om op te halen...

k heb nog een polini zip AC staan, voor 550 euro istie van iemand, rijd lekker, en goed door, helemaal perfect.......

Status
Not open for further replies.