Scooter begrenzing verwijderen

Status
Not open for further replies.
Ik ben bezig met t opvoeren van me scooter alleen nu loop ik toch echt tegen een probleem aan. Toen ik me scooter kocht ,piaggio 4T zip, zat er een begrenser van begrenser.nl in waardoor me scooter precies 25 reed en waarschijnlijk ook een gemodificeerde cdi. Nu heb die begrenzer verwijdert en de cdi vervangen met een snelle cdi waarvan ik zeker waat dat ie onbegrensd is aangezien ie me vorige zip 65 liet gaan. De varioring is eruit en er zitten lichtere rollen in en een effiecentere sproeier maar des ondanks na al deze aanpassingen rijdt ie nog steeds maar 40. De optrekkracht is ook zwak wat mij sterk doet denken dat ze scooter nog steeds in zijn begrensde vorm zit.
Hoe kan dit?
Ik ben hiermee naar de monteur geweest en hij zei dat hij geen idee had. Een andere moteur zei dat ik de begrenser draden moest doorverbinden maar zelfs dat werk niet. Hij blijft begrensd rijden :(.
Iemand enige suggesties?
De scooter is trouwens redelijk nieuw met maar 4000 op de teller

mod_edit: het gaat hier om een 25km versie.. En helaas doen wij niet aan snor modellen opvoeren.. Dit is al vaker gezegd, en blijf dit daarom niet herhalen..

Source: Ik ben bezig met t opvoeren van me scooter alleen nu loop ik toch echt tegen een probleem aan. Toen ik me scooter kocht ,piaggio 4T zip, zat er een begrenser van begrenser.nl in waardoor me scooter precies 25 reed.

Neem aan dat je niet zo stom bent om een 45km model 25km te laten lopen..

Dus bij deze:

/close.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top