scooter alarm installeren

Ton Kap

Well-Known Member
Beste mensen,

Ik wil mijn scooter gaan voorzien van een alarm.
Ik ben ik zo dom geweest om op marktplaats een nieuw alarm te kopen van het merk Petrolline.
Nu blijkt dat het om een type gaat van het jaar 2000, nog geen ramp zou je zeggen, maar het is een Senty 1 met een kabelboom voor een Yamaha Neo's en er zijn geen andere kabelbomen meer voor te koop.

Is het moeilijk om de kabelboom aan te passen voor een SYM Fiddle II bouwjaar 2010?

Iedere tip is welkom.
Groet, Ton
 
Advertisement - register to remove this

Beste mensen,

Ik wil mijn scooter gaan voorzien van een alarm.
Ik ben ik zo dom geweest om op marktplaats een nieuw alarm te kopen van het merk Petrolline.
Nu blijkt dat het om een type gaat van het jaar 2000, nog geen ramp zou je zeggen, maar het is een Senty 1 met een kabelboom voor een Yamaha Neo's en er zijn geen andere kabelbomen meer voor te koop.

Is het moeilijk om de kabelboom aan te passen voor een SYM Fiddle II bouwjaar 2010?

Iedere tip is welkom.
Groet, Ton

Geen idee man

maar ik heb hier laatst een alarm gekocht

www.bikeprevention.nl en dat werkt egt top en geen gedoe met aansluiten etc
 
hij vraagt natuurlijk niet wat nou wel een goed allarm was geweest want hij heeft er al een gekocht.

wat ik zou doen is gewoon kijken wat je kan aansluiten. en je kabeltjes doormeten.

misschien als je naar de fabrikant belt dat die je kunnen helpen.

succes
 
hij vraagt natuurlijk niet wat nou wel een goed allarm was geweest want hij heeft er al een gekocht.

wat ik zou doen is gewoon kijken wat je kan aansluiten. en je kabeltjes doormeten.

misschien als je naar de fabrikant belt dat die je kunnen helpen.

succes

Dank je wel voor het reageren, maar mijn kennis met elektra houd op bij een lamp in draaien.
Ik heb het alarm alweer op marktplaats gezet misschien dat ik er nog iets voor krijg en anders, pech gehad.

Bedank, Ton
 
Back
Top