Scooter afstellen zip h2o 50

Goededag,

Ik heb een zip h2o 50cc 2t met alles volledig standaard op een Malossi variateurset met een 17,5mm polini cp carb en een kleine polini powerfilter na omdat het originele luchtfilter helaas niet past op deze carb :((
Nu ben ik niet de meest ervaren persoon met scooters en probeer ik dat beest eens af te stellen. Hij loopt mooi stationair maar trekt sloom en top ligt rond de 40. Ik heb sproeier 78,80,82,84,86,88 geprobeerd met 7.2,6.1,6.5,7.5 gram rollen en met geen een combo rijd hij lekker vlot. Ik heb er nu sproeit 86 in wat echt Huge is voor 50cc 2t met 6,5 gram rollen want hier rijd hij nog t “beste” op.
Edit: bougie is goudbruin met wat ik nu heb, vergeten te vermelden.

Iemand die mij kan helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Voorbeeld : ik een 50 CC Runner , STD Cilinder , met STD Dellorto 17,5 MM , STD uitlaat met prop er uit , , en STD Vario met Varo ring er uit , dat ding loopt 80 + op de klok , is lekker vlot , en geen herrie .
 
Rollen 6,2 gram / stuk . Hoofdsproeier 74 Dellorto groot 6 mm.
Let op : ik heb een ECHTE Dellorto , (auto Choke ) van af de Fabriek af ... dus geen : Dellorto Look A like die niet of nauwelijks af te stellen zijn .
 
Rollen 6,2 gram / stuk . Hoofdsproeier 74 Dellorto groot 6 mm.
Let op : ik heb een ECHTE Dellorto , (auto Choke ) van af de Fabriek af ... dus geen : Dellorto Look A like die niet of nauwelijks af te stellen zijn .
Ik heb de dellorto van fresh parts gehaald, is deze n beetje goed of bagger zoals jij zegt? Ik weet niks van deze carburateurs af ik gebruik normaal altijd polini carburateur
 
Een echte Dellorto koop je rond 90 Euro ,, en Dellorto Look A like koop je voor 40.-- zo ja .. gelijk terug sturen .
Ik heb ook een Runner staan , MHR Replica , (ovale uitlaatpoort met 2 Fluiters ) STD Dellorto 17,5 Carb er op , met STD Filterbox , is best een vlot ding met Yasuni C-16 ... en geen overbodig kabaal . 100 op de klok
Zelf heb ik meerdere Scooters , ook een MHR Sprinter met een 28 MM Polini met Power Filter ... maar das een ander soort Scooter .

https://freshparts.nl/collections/carburateurs/products/carburateur-17-5mm-piaggio-2-takt van deze kan je uitgaan dat het waardeloze troep is .

.
 
Last edited:
Een echte Dellorto koop je rond 90 Euro ,, en Dellorto Look A like koop je voor 40.-- zo ja .. gelijk terug sturen .
Ik heb ook een Runner staan , MHR Replica , (ovale uitlaatpoort met 2 Fluiters ) STD Dellorto 17,5 Carb er op , met STD Filterbox , is best een vlot ding met Yasuni C-16 ... en geen overbodig kabaal . 100 op de klok
Zelf heb ik meerdere Scooters , ook een MHR Sprinter met een 28 MM Polini met Power Filter ... maar das een ander soort Scooter .

https://freshparts.nl/collections/carburateurs/products/carburateur-17-5mm-piaggio-2-takt van deze kan je uitgaan dat het waardeloze troep is .

.
Ja, daarom zei ik ook dat ik 40 euro voor een carb ook niet echt vertrouw. Gelijk geannuleerd en dan maar van dellorto zelf origineel halen. Zou je misschien een linkje kunnen sturen? Ik kan niet 123 de juiste vinden op de site van dellorto. Ik had zelf ook een 28mm pwk sprinter met een Malossi rc-one Carter en 172cc Malossi mhr cil maar dat vond ik toch niks.
 

Let op : sommige prijzen zijn zonder Choke .


Let op : sommige prijzen zijn zonder Choke .
Helaas lijdt de link mij nergens naartoe. Ik zie nu deze inclusief choke. Dan maar is bestellen en woensdag in huis, dan hopelijk lekker rijden ipv 40 :(( https://www.m2trading.com/nl/websho...e=1&gbraid=0AAAAADDym7Z8zGKEKXqLxmz8SOmNb7ZIQ


Edittttt: ik heb gewoon n normale zip 2t kabelboom. Ik weet dat er 2 draadjes uitsteken bij de buddy. Is dit dan de stekker voor de choke of komt deze niet op deze kabelboom? Ik ben momenteel niet thuis dus kan niet checken helaas.
 
Back
Top