Scooter accu laat nier op

Aidan384838

Well-Known Member
HHallo ik heb al heel veel hulp gevraagd en er zijn ook dingen opgelost.
maar me accu laat nog niet op. Ik heb met een vriend van mij me rolletjes vervangen. En daarna daarna hebben we naar mij bekeken 11 volt met motor uit is te laag natuurlijk. Hij zij je moet je spanningsregelaar vervangen ik tegen hem zeggen die is net nieuw nog geen 2 weken oud. Hij laat maar horen aan t eind van de week en je raad het al accu weer leeg. Nou woord ik er eigenlijk helemaal gek van dat het nog steeds gebeurt.
Nu is mijn vraag wat zou ik nu nog moeten doen?
me accu is ook nieuw ik heb er een nieuwe ingezet van de week een 12 volt 6 aph accu die werkte perfect me licht was goed alles alleen me accu liep gewoon weer leeg wat zou het kunnen zijn. Zou de stator meschien kapot zijn lijkt mij niet wil zonder accu doet me licht maar omdat wel gewoon wel erg zwak heeft iemand nog oplossingen?
ikweet geen Raad meer
 
Advertisement - register to remove this

ik heb echt alles al geprobeerd
Jammer, maar ik merk niet dat je echt je best doet, we geven je tips en horen verder niks over de resultaten.

Ook over de werkingen en meetmethode van de multimeter mag je vragen stellen want ik krijg de indruk dat je voor die vakantieganger bang bent!

Dan maar weer hopen op een wonderbaarlijke genezing.

Succes ermee.
Post automatically merged:

Mijn stator (vliegwiel)geeft letterlijk niks als volt
Dit kan niet want je hebt verlichting zei je!
 
Jammer, maar ik merk niet dat je echt je best doet, we geven je tips en horen verder niks over de resultaten.

Ook over de werkingen en meetmethode van de multimeter mag je vragen stellen willen ik krijg de indruk dat je voor die vakantieganger bang bent!

Dan maar weer hopen op een wonderbaarlijke genezing.

Succes ermee.
Post automatically merged:


Dit kan niet je hebt verlichting zei je!
Hoi sorry ik snap wat je bedoelt. Maar ik vind het zelf een beetje te moeilijk om het nog te proberen. Vandaar
 
Back
Top