Scoot Trekt Accu Leeg Zonder Dat Hij Op Contact Staat

tnt-rox

Well-Known Member
mn scoot trekt mn accu leeg zonder dat hij op contact staat of zonder dat er iets aanstaat (enigste electra is waterpompje,stage6teller en verlichting)

hoe kan dit??
ACUU IS WEEK OUD..
 
Advertisement - register to remove this

..multimeter alleen alle draadjes langsgaan is beetje veel werk eh.. (edit: zal wel niet zoveel zijn alsk het zo lees :p)

Heb je een alarm? of wat anders dat stroom trekt zoals radio/versterker? en anders ff een schakelaar gelijk na je accu dat je het hele circuit kan onderbreken? of moet je dan je teller opnieuw instellen ofzo?

edit: volgende x beter lezen piet :rolleyes: ff beetje doormeten als je contact uitstaat.. en zet r alst niks word gwoon een schakelaar tussen
 
ik snap ook niet waarom iedereen direct met rare dingen begint , meest logische is dat gewoon de accu stuk is of gewoon niet goed opgeladen , 1 op de 20 nieuwe accu's is vaak al niet helemaal goed....

en als je de accu niet even een paar uur oplaadt voordat je m monteerd kan ie ook stuk gaan
 
melf #50 said:
ik snap ook niet waarom iedereen direct met rare dingen begint , meest logische is dat gewoon de accu stuk is of gewoon niet goed opgeladen , 1 op de 20 nieuwe accu's is vaak al niet helemaal goed....

en als je de accu niet even een paar uur oplaadt voordat je m monteerd kan ie ook stuk gaan

ja heel leuk en aardig maar wat verklaard het dan dat ik het heb bij alle 3 mn accu's...kga denkik ff nieuwe kabelboom kopen ben ik van t gezeik af
 
Back
Top