scoot start slecht :(:(

Silverforce

Aerox RULEZ
Ik heb een probleem. Mijn scooter start echt heel slecht zowel elektriche als met de kickstart. Ik moet 10 a 15 keer kicken wil ik hem aan krijgen. Hij heeft een maand geleden een beurtgehad + nieuwe accu en toen starte ie heel goed. Waar kan het aan liggen dat ie zo slecht start? (ik heb 2500 km na die beurt gereden. wat kan het zijn??)

(ik heb geprobeerd zo goed mogelijk NL te typen. Ik verwacht dat ook een seriuus andwoord. Alvastbedankt.
 
Advertisement - register to remove this

als je ook lang moet kicken om te starten kan het niet veel met de startmotor te maken hebben eh?

kan zijn dat je autoshocke niet goed werkt, had iemand die ik ken ook last van...moest wel een aantal keer kicken in de winter terwijl die van mij in 1 keer electrisch startte.

kan natuurlijk ook water ergens in zijn gelopen zoals bougiedop of luchtfilter...gewoon ff alles nakijken en schoonmaken helpt vaak:) :)
 
Originally posted by black_phoenix
als je ook lang moet kicken om te starten kan het niet veel met de startmotor te maken hebben eh?

Ja dat vat ik ook nog zonet. ik had het over dat gekraak van de starter. Maar starter vervangen is niet moeilijk. Hoe duur? kweenie, ik had er nog een liggen. Maar volgens mij is het ook al verholpen als je die tandwielen gewoon goed invet.
 
Hij start niet meer! (water)

Mijn DNA start niet meer, ik heb hem schoongespoten en ik denk dat ik perongeluk in de uitlaat heb gespoten, als ik een beetje heen en weer schud druppelt er water uit :(.

Wat mot ik nou doen?
 
tjah

Eeuh volgens mij is er wel erg veel water ingekomen, er is ook behoorlijk wat uitgekomen ;) door het wat heen en weer schudden.

Maaru kan ik morgen er wel weer mee naar school denk je??

Ik zal wel wat vroeger opstaan (als me dat lukt)

Owja hij trekt ook kut op

Tot de 6500 toeren trekt ie lekker

daarna doet ie heeeeel lang over 6500 tot 7100 en daarna trekt ie weer door tot 9500 toeren

6500 toeren is ca 60 KM/ u bij mij

9500 ong 90 KM/u
 
Back
Top