Scoot slaat telkes weer af:(

gezogtsnorscoot

Well-Known Member
hallo een tijd geleden ben ik op me bek gegaan met me zenith. de schade viel reuze meej omdat het een snor zenith is. alleen me uitlaat ophanging was gebroken. heb de ophanging weer gemaakt met een c-klem. maar toen ik de scoot weer wou starten. bleef hij stationair goed lopen. je moes alleen geen gas geven pleurt ie uit. en duurde het ff voor dat ie weer aan ging. heb vandaag heel de cabr en het lugt filter schoon gemaakt. dat zij de dealer dat het daar in zat. dus niet. verder heb ik nog een aantal sproeiers geprobeert. maar bij alles doet hij het zelfde. toen haalde ik het lugt filter er af en starte hem zonder lugt filter. hij sloeg gelijk aan. maar pleurde gelijk weer uit. dus ik hield me hand voor de cabr en starte hem weer . en nu ging hij aan en als ik me hand iets je er van af hield. en gas gaf deed hij het perfect. draaide in eens volle toeren net als in het begin toen ik hem gekogt had. wat ken dit verder nu nog zijn? wie ken me helpen alvast bedankt

groeten dennis
 
Advertisement - register to remove this

ja heb hem der heelemaal afgehad. heelemaal schoon gemaakt. getjekt idd of hij niet verot is. sponsje vervangen dan dat lange deel wat nog aan de lugt filter zit bij peugeot,s scoots. der afgehad heelemaal getjekt geprobeert die begrenzer pijpies de uitgehaalt. dan gestart ook nie. :S wat ik wel zag is dat bij het kapje wat bij de ontsteking zit. dat daar een scheur in zat die heb ik gelijmd. met seconde lijm maar ik neem aan dat het daar niet in zit. want hij doet het wel gewoon als ik een doekje of me hand half voor de cabr hou
 
mmzz das een goeie ik zie de lugt schroef gewoon nog zitten nog iets vreemds toen ik de scooter kogt 2dehands was de lugt schroef heelemaal ingedraait je zou dan denken hij krijgt geen lugt maar vreemt genoeg hij reed super met lugt schoef digt inplaats van 3x halve slag open
 
weet niet of het kan dat hij nog gewoon zo wel loopt ofzo, denk dat het dit niet is maarja.

Misschien is door het ongeluk je massa kapot gegaan.
Alleen kan ik dan niet verklaren waarom hij met meer lucht dan wel start.
En je membraan plaatjes?
En valse lucht? (tussen blok en membraan, en tussen membraan en spruitstuk).

maar die laatste dingen lijken me niet echt door het ongeluk gebeurt te zijn.
 
gezogtsnorscoot said:
mmzz das een goeie ik zie de lugt schroef gewoon nog zitten nog iets vreemds toen ik de scooter kogt 2dehands was de lugt schroef heelemaal ingedraait je zou dan denken hij krijgt geen lugt maar vreemt genoeg hij reed super met lugt schoef digt inplaats van 3x halve slag open
probeer hem eens dan met 3 halve slagen open te zetten
 
ja ook al geprobeert ken alleen me massa nog ff tjekken idd verder zou ik het egt begod nie weten :S lijkt mij dat als je een ongeluk krijgt dat niet op eens je sproeier maat verandert :S of erges opeens valse lugt krijgt terwijl dat nooit zo was hij is heelemaal standaart alleen vario ring de ruit loop 50 ongeveer die was der al uit voor ongeluk maar ja vind het gewoon super vaag dat hij het wel met een auwe doek voor de cabr doet als ik de doek klijn beetje weg haal dat hij klijn beetje lugt ken aanzuigen dus dat ie dan gewoon toppie loopt heb van middag nog ff heel me filter nagezien me filter naar me cabr toe rubber nagez2ien daar zit het ook nie in :( kom der egt nie meer uit vandaag of morgen gaat egt de fik der in heb nou egt een hekel aan dat ding gekregen
 
ja ook al geprobeert ken alleen me massa nog ff tjekken idd verder zou ik het egt begod nie weten :S lijkt mij dat als je een ongeluk krijgt dat niet op eens je sproeier maat verandert :S of erges opeens valse lugt krijgt terwijl dat nooit zo was hij is heelemaal standaart alleen vario ring de ruit loop 50 ongeveer die was der al uit voor ongeluk maar ja vind het gewoon super vaag dat hij het wel met een auwe doek voor de cabr doet als ik de doek klijn beetje weg haal dat hij klijn beetje lugt ken aanzuigen dus dat ie dan gewoon toppie loopt heb van middag nog ff heel me filter nagezien me filter naar me cabr toe rubber nagez2ien daar zit het ook nie in kom der egt nie meer uit vandaag of morgen gaat egt de fik der in heb nou egt een hekel aan dat ding gekregen
 
Back
Top