This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scoot met directe injectie.....

Bob

Jaguar racer
Ben daarnet eens bij een dealer van Aprillia gepasseerd. Stond een ...(denk) SR voor. Stond een plaatje bij. 'directe injectie. Verbruikt 40% minder'. hoe werkt dat dan juist? En het verbruik??
Maar een bedenking: Is het dan ni moeilijker om op te drijven en zo.. vroeger stak er snel een andere carb.... Misschien via de injectiecomputer of zo...

Greetz Bob
 
Het is gewoon een heel goed systeem. en in 2005 moeten alle scooters het hebben. dan komt de traditionele vervuilende 2 takt niet meer door die euro normen. Dus ditech verbieden?? Dacht het niet!! voorlopig heeft aprilia de rechten erop, maar suzuki zal het binnenkort ook krijgen. Namelijk hetzelfde blok.
 
Ik ben het met rewd eens het is niet meer leuk zo, opfokken moet op de oude manier en niet met chips (die zijn om te eten) en game-boys en zo... IK wil carbarateur!!!

------------------
Mess with the best, die with the rest!
 
Originally posted by TB:
voorlopig heeft aprilia de rechten erop, maar suzuki zal het binnenkort ook krijgen. Namelijk hetzelfde blok.

ik dacht dat aprilia injectie had ontwikkeld omdat suzuki alle rechten voor de minarelli blokken heeft opgekocht.
 
Originally posted by enrico:
Ik ben het met rewd eens het is niet meer leuk zo, opfokken moet op de oude manier en niet met chips (die zijn om te eten) en game-boys en zo... IK wil carbarateur!!!


Ja, en trekkers zijn de toekomst ofniet....
 
Originally posted by arthuraerox r:
Lees ik dit hierboven goed of...
Is dit te mooi om waar te zijn of...
Wanneer komt die op markt!!!!!!!!!!!!!!!!
Zijn er ook bij yamaha bv zulke scooters te koop?
Mag je echt legaal 95km gaan rijden?

Ik zei alleen dat ze geen spullen van je af kunnen pakken, alles is immers standaard..
 
Nee, 4takt sux...

Ik heb een scooter om lekker aan te sleutelen, zonder dat ik een of andere computer-wizzkid hoef te zijn (no offence)...

Sleutelen rules...

Ik rij ongeveer 10 km per week scooter dus ja, heb al wel behoorlijk wat afgelegd de afgelopen jaren (+/- 30.000 km), maar met dit weer (+ autorijbewijs) is scooterrijden niet echt leuk...

Zomer rules
...

Greetz.
 
30.000/10= 3.000 weken

3.000/52= bijna 58 jaar...

58+16= 74...

jawel.. we hebben een veteraan onder ons


Ik neem aan dat je 100km per week bedoelt?
 
Originally posted by FireFoX:
Ja, en trekkers zijn de toekomst ofniet....


nee maar je gaat zo heel het geweldige 2takt principe verneuken!! jullie vinden 4-takt zeker ook geweldig omdat het makkelijk op te voeren is??
 

ehm ik was nog ff wat vergeten... aprilia wist ook te vertellen dat ze druk bezig zijn om dat kenteken aan het eind van dit jaar klaar te hebben
en als dit niet gaat lukken, dan volgend jaar hoogstwaarschijnlijk


aprilia is ook bezig met hun cilinders langzamer te maken hoorde ik, zelfde kwestie als toen met piaggio dus


al met al weer vet balen dus...
 
Originally posted by DenniZ-X:
30.000/10= 3.000 weken

3.000/52= bijna 58 jaar...

58+16= 74...

jawel.. we hebben een veteraan onder ons


Ik neem aan dat je 100km per week bedoelt?

Nee hoor, ik rijd op dit moment maar 10km per week...

Ik heb daarvoor wel een paar jaar 8.000-9.000 km per jaar gereden, vandaar...

Waarom ik zo weinig rijd?

-Het weer is op z'n zachtst gezegd kl*te...
-Uit met vriendin, die 10km bij me vandaan woont.
-Autorijbewijs + vrienden met auto's.
-De belachelijke hoeveelheid controles waar scooterrijdend Weert op dit moment mee wordt lastiggevallen...

Duidelijker
?

Greetz.