Scoot loopt niet

headbeater

Well-Known Member
Ik heb vanmiddag onder mijn neo's een 70cc eronder gegooit en een 19mm carb(98 sproeier). Membraam plaatjes heb ik ook vervangen...

Toen ik hem probeerde te starten deed hij niets :(

Toen heb ik orginele membraam plaatjes erin gedaan, maar dat was het ook niet... prop uit/in luchtfilter, luchtfilter er helemaal vanaf, hielp allemaal niet :| als laatste heb ik nog de boegie gecheckt of die vonkte, dat deed hij. Cilinder heeft ook genoeg compressie...

Iemand die weet waar het aan kan liggen dat die niet start??
 
Advertisement - register to remove this

haal je luchtfilter er eens af, en hou m dan helemaal dicht met je hand.. dan een paar keer kicken totdat je hand nat word. dan luchtfilter erop en dan weer kicken...!
heb ik zelf namelijk ook gehad.. en dit kreeg ik als tip hier op het forum :) en het werkte :D
 
andere bougie heb ik al geprobeert, en luchtschroef enzo heb ik ook al aan ligge kloten :p, hoe moeten die dan staan?

Die tip van yamaha aerox kan ik wel eens proberen :)

en hoe merk ik dan als die valse lucht krijgt zippie sp??
 
Originally posted by Y@M@H@ A€®ox
haal je luchtfilter er eens af, en hou m dan helemaal dicht met je hand.. dan een paar keer kicken totdat je hand nat word. dan luchtfilter erop en dan weer kicken...!
heb ik zelf namelijk ook gehad.. en dit kreeg ik als tip hier op het forum :) en het werkte :D

Hey bedankt man!! werkte meteen :D, het bleek dus dat cilinder en de uitlaat(kapot) lekte :|
 
Een lekkende uitlaat is geen reden tot het niet starten van je scooter. Maar ik weet niet wat je bedoelt met lekken, want als een uitlaat gewoon goed gemonteerd is en je spuit handmatig via het bougiegat benzine in je cilinder zal er altijd een hoop uit druppen bij de uitlaatpoort, of ie nou lek is of niet.
 
cilinder kwam benzine/olie uit en uitlaat ook, maar uitlaat zat een gat in ofzo in de uitlaat bocht :s, nu nieuwe uitlaat erop gezet + cilinder ietsjes steviger opgezet en hij start nu iedere x dus :)
 
Back
Top