mickeytje25
Well-Known Member
Hallo,
ik heb een Yamaha aerox uit 2005.
2 weken geleden begon hij te stotteren, en na een tijdje rijden een plof uit de uitlaat
( leek wel een soort erfect als -> te lang je shook in houden, )
ik heb vorige week me bougie en bougie dop na gekeken, en vervangen.
erna deed hij het weer 2 dagen, maar nu doet hij helemaal niks meer.
als ik de kickstart probeer, de 1e keer doet hij het maar valt meteen uit, na 15min door kicken doet hij het weer 1 keer en valt opnieuw uit, en de rest van de dag doet hij het niet eens.
ik heb net rond zitten kijken op internet wat het kan zijn
ik heb me remlichtschakelaar nagekeken en die is kapot ( de 2 draadjes tegen elkaar houden en het lichtje gaat branden ) maar dan probeer ik electrische start, maar dan doet hij het nog niet..
na 1min in houden lijkt wel of de accu leeg gaat. ik heb geprobeert me remlicht inhhouden + knipperlicht aan, maar die gaat steeds zwakker branden als ik me elektrische start in houd.
wat moet ik nu doen ?
zal er vocht in me blok zitten ? of zal het aan de ontsteking liggen ?
Ik hoor het graag,
Groete!
ik heb een Yamaha aerox uit 2005.
2 weken geleden begon hij te stotteren, en na een tijdje rijden een plof uit de uitlaat
( leek wel een soort erfect als -> te lang je shook in houden, )
ik heb vorige week me bougie en bougie dop na gekeken, en vervangen.
erna deed hij het weer 2 dagen, maar nu doet hij helemaal niks meer.
als ik de kickstart probeer, de 1e keer doet hij het maar valt meteen uit, na 15min door kicken doet hij het weer 1 keer en valt opnieuw uit, en de rest van de dag doet hij het niet eens.
ik heb net rond zitten kijken op internet wat het kan zijn
ik heb me remlichtschakelaar nagekeken en die is kapot ( de 2 draadjes tegen elkaar houden en het lichtje gaat branden ) maar dan probeer ik electrische start, maar dan doet hij het nog niet..
na 1min in houden lijkt wel of de accu leeg gaat. ik heb geprobeert me remlicht inhhouden + knipperlicht aan, maar die gaat steeds zwakker branden als ik me elektrische start in houd.
wat moet ik nu doen ?
zal er vocht in me blok zitten ? of zal het aan de ontsteking liggen ?
Ik hoor het graag,
Groete!