scoot loopt niet goed..

sander p

Due Plus Powah :)
hey hallo mensen:

ik ben in het bezit van de volgende setup op een aprilia sr stealth(mina horz.)

TP Due Plus
TP Nardo
19mm Dellie
(hebo koppeling + vario + vsnaar)

sproeier 100 met bewerkt luchtfilter en een NGK B9ES bougie

hij liep altijd goed mar nu heb ik sinds kort een probleem..

toen ik een paar weken trug nar school wou rijden kwam ik erachter dat hij ineens vrij hoog stationair liep, hij kwam zowat vooruit. dit was voorheen niet zo en er is nix veranderd. ik dacht dus valse lucht.

na een paar dagen zo te hebben gereden( ik kreeg em toen ook moeilijk aan) had ik me examens klaar en bleef hij zowat een week in de schuur staan. nu heb ik em vorige week ff proberen te starten en ervoor te zorgen dat ie weer gewoon liep mar toen wou hij dus ook slecht starten, en nu wil hij dies niet meer stationair lopen. hij valt uit. en ik moet em starten zonder luchtfilter met de hand ervoor, anders lukt het al niet..

heb reeds van luchtfilter tot aan spruitstuk gecontroleerd op valse lucht en dit is niet het geval.. ook me keering aan de vario kant zit nog goed. me bougie kleur is opzich wel goed en heb ook al een nieuwe geprobeerd.

wie heeft een idee wat bij mij het probleem kan zijn..?
 
Advertisement - register to remove this

of geen goede vacuum, dat kan ook een oorzaak zijn..

hij zuigt dan geen benzin meer aan. zuig eens aan de vacuum slang om een vacuum te trekken, en tijdens het vacuum zuigen, knikje in de slang --> tirewrap erom.. dan is ie goed vacuum gezogen ..

Suc6
 
sander p said:
hehe, sproeier verstopt, das een leuke..

hij loopt trouwens wel goed verder.. alleen niet stationair

marehhm, verder nog suggesties??
leg mij is uit waarom dat niet zou kennen kerel??als je sproeier verstopt zit krijgt ie tog minder benzine en zelfde hoeveelheid lucht?! en meer lucht dan benzine=hoge staionair toeren
 
aight.. ik weet wel ff genoeg..

mar ff nog over een verstopte sproeier, dan zou die ook niet goed rijden, en dat doet ie wel. dus lijkt met niet het geval. klaar:)

bedankt voor de reply's

massol
 
Back
Top