R RHG Nrg mc3 sport series 27 May 2010 #1 hey.. mijn scooter trekt slecht als ie warm is, hij blijft dan op 1 toerental hangen. als hij koud is trekt hij hem zo door van 0-95. maar als ie warm is gaat ie niet harder dan 50 what is the problemmm?
hey.. mijn scooter trekt slecht als ie warm is, hij blijft dan op 1 toerental hangen. als hij koud is trekt hij hem zo door van 0-95. maar als ie warm is gaat ie niet harder dan 50 what is the problemmm?
Vinnie Well-Known Member 27 May 2010 #2 iets te grote sproeier waarschijnlijk.. afgesteld als hij koud is zeker?
R RHG Nrg mc3 sport series 27 May 2010 #3 met alle sproeiers is het hetzelfde, met 68,70,72,74 68 gaat hij wel beetje raar doen, bwooooooaaap bij gas geven, ma dan is hij te klein. zit nu 72 in en bougie is koffiebruin
met alle sproeiers is het hetzelfde, met 68,70,72,74 68 gaat hij wel beetje raar doen, bwooooooaaap bij gas geven, ma dan is hij te klein. zit nu 72 in en bougie is koffiebruin
R RHG Nrg mc3 sport series 28 May 2010 #5 ik zit al op 3 gram, in het begin, na 5 minute afkoelen loopt hij als de beste. maar daarna komt hij heel moeilijk op toeren, maar af en toe pakt hij hem wel
ik zit al op 3 gram, in het begin, na 5 minute afkoelen loopt hij als de beste. maar daarna komt hij heel moeilijk op toeren, maar af en toe pakt hij hem wel
Vincent-Aerox Scooterloos 28 May 2010 #6 Lichtere rollen en/of een strakkere drukveer nemen. Wat voor setup heb je? Met wat voor drukveer.
R RHG Nrg mc3 sport series 28 May 2010 #7 hij heeft altijd goed gelopen met deze setup. had er eerst een andere cilinder onder ( hebo 50 ). toen alles er terug in gedaan, oude koppeling enz.
hij heeft altijd goed gelopen met deze setup. had er eerst een andere cilinder onder ( hebo 50 ). toen alles er terug in gedaan, oude koppeling enz.