This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scoot doet raar

killer8

what we need, is speed
hallo mensen,

ik heb mijn leovinci zx eindelijk gestoken
heb mijn gewichten behouden, mijn sproeier is nog dezelfde
en trekveren zijn ook nog dezelfde
so far, so good
maar het is precies of mijn brommer minder zwaar trekt
en wanneer ik rij, ik los mijn gas, vertraag en geef weer gas
dat hij zo stoterd precies
dit vind ik echt niet leuk
kunnen jullie mij helpen?
 
ontgrensd?
ik had mensen horen spreken over een rondeel die aan
begin van de uitlaat zit, maar ik zag nix zitten
ik wil hem wel ontgrenzen, hoe moet ik dat doen?
en grotere sproeier? welk maatje zou ik dan nemen?
ik rij nu met standaard sproeier wel te verstaan.
 
eigenlijk, stoteren wil zegn, teveel benzine krijgen, juist?
dus dan moet sproeier kleiner
maar waarom moet sproeier kleiner
als ik andere uitlaat steek :-s
en zeg nog juist eens goe ik mijn uitlaat ontgrens...
 
Je moet lichter in rollen. Je draait nu onder de powerband van je uitlaat dus dat presteerd bagger. Dan zul je ook zien dat sproeier waarschijnlijk nog iets groter moet.
 
wel
ik heb eens naar mijn bougie gekeken
en het blijkt dat hij zwart ziet (haha humor)
dus mijn sproeier is te groot
maar eerljik gezegd, ik ben een noob
en vindt de sproeier niet
het spijt me :'(
hoeveel maten moet ik kleiner?
en ik weet nu waar de begrenzer zit in me zx
het zit in die dikke bocht onder de demper ... aha!
maar waar zit die sproeier nu precies ?
kan iemand tonen met afbeelding ofzo?
 
Als de prop "begrenser" er nog in zit , rijd hij natuurlijk ook voor geen meter.
ik zie je al 4x vragen hoe je dat ding "ontgrenst"

std zitten ze dacht ik in die zx`en simpel te zien, door in dat gat te kijken van je uitlaat, die op de cil gaat.
is dat een klein gaatje, van 0,5 cm doorsnede ofzo, zit hij ernog in ..
meestal zit hij met 2- 3 laspuntjes vast , gewoon met een schroevendraaier / beitel , of wat dan ook de laspuntjes kapot slaan, dan eruit halen

dan je sproeier wat groter, rollers wat lichter, en evt je drukveer aanpassen.


jeffrey
 
euh er is enkel 1 probleem
er zat geen vernauwing (rondeel) aan de uitlaat aan het begin
(waar hij dus aan de cilinder hangt)
vandaar dat ik da ni snap
en ik weet niet welke sproeier ik heb
ik denk nog altijd de standaard sproeier
hoe kan ik zien welke maat hij is ?
 
het gaat om een booster mbk van 2003
en dan zal ik je morgen laten weten welke sproeier ik heb
zon sproeier, die kost maar zon 10 cent zeker (maximum 20cent?)
many thx
 
welk geluid maakt hij als je eens gas geeft?

een beetje als een stofzuiger, vrij stil dus, vwooooooo
of vrij luid en bwoaaaaaaaap


stil = begrensd
luid= ontgrensd
 
killer8 said:
het gaat om een booster mbk van 2003
en dan zal ik je morgen laten weten welke sproeier ik heb
zon sproeier, die kost maar zon 10 cent zeker (maximum 20cent?)
many thx


haha zou je willen Neej die kosten +- 2,30
 
vooral eerst, mijn uitlaat maakt een walgelijk standaard uitlaat lawaai
maar ik weet niet waar de begrenzing zit, ze zeggen in die dikke buis
onder demper, maar als ik niet zeker ben slijp ik die niet open
mijn sproeier bekijk ik straks eens
en ik woon in belgie in oost vlaanderen
in gavere
zou wel handig zijn moest je me kunnen tonen
lolz
 
welke type leovincie ZX heb je,in het oude model (kan je zien aan je ophanging die zijn zwart en recht) zit de begrenzer er nog niet.

In het nieuwe model (kan je weer zien aan de ophanging zwart en gebogen) zit de prop er wel,die zit dan idd waar de uitlaat o pde cilinde gaat.

ik heb ook een ZX gehad en bij mij zat er 1 dus bij de uiteinde waar ie o pde cilinder gaat,EN als waar de demper op de uitlaat aansluit,dus de demper era halen en daarin kijken.