This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden schuuropruiming vanalles voor aerox!!!

Status
Not open for further replies.

richard_eckel

Well-Known Member
hej,

ik heb hier nog veel aerox spullen in de schuur liggen waar ik niks mee doe en het ligt alleen maar in de weg moet er zo snel mogelijk van af omdat ik een nieuw project wil beginnen maar dan een runner de onderdelen zijn als volgt:

1. aerox kappen echt vanalles orginele underseat,metrakit underseat met 2 ronde lampjes,voorkap,middenconsole,beenschild,treeplank,accuk
lepje,onderkuip,z-kapjes,achterkappen,en
monoseat de losse kapdelen gaan voor 12,50 per stuk weg tenzij je meer tegelijk koopt dan maak ik er een mooier prijsje van.


2. custom aerox voorkap zelfgemaakt met tnt voorlicht in bewerkt deze mag voor 30 euro weg.

3. custom aerox achterkap deze is ook zelgemaakt zitten heel veel uren werk in deze mag voor 60 euro weg alleen als je egt interesse hebt reageren heb geen zin in mensen die afhaken want dit is geen rotzooi.

4. aerox carters leeg orgineel krijg je nieuwe krukaslagers erbij ook van de carters zijn echt alle schroefdraden nog goed 35 euro!!!

5. aerox caters voor stage 6 pro of race cilinder kan ook voor gewoon 70cc cilinder laagtoerig alle schroefdraden zijn nog goed deze mag voor 40 euro de deur uit.

6. aerox voorvork kroonstuk + voorpoten 2010 model zit er nog super goed uit 30 euro!!

7. remhevels + remleidingen + remblok deze zijn nog totaal op druk allen 2 achter en voor voor 20 euro per stuk mogen deze weg.

8. orgineel stuur +stuurkappen zwart + orginele teller aerox 25 euro!!

9. aerox accu 15 euro!!!

10 . kabelboom aerox + cdi unit 20 euro Nieuw type kabelboom!!

11. aerox buddybak wit + zadel wit 25 euro!!

12. aerox benzine tank 10 euro!!!

13. orginele vertanding +vertandingsdeksel 20 euro!!

14. achterwiel adaptor met orginele remschijf 20 euro!!!

15. voorremschijf orgineel of stage 6 floating design remschijf de orginele 10 euro de stage 6 is 35 euro!!!

16. 12 mm caburateur met elektrische shoke 25 euro!!

17. 17.5 mm caburateur met handchoke +kabel 20 euro!!

18. 21 mm caburateur delortho black edition 30 euro!!!

19. orginele vario aerox met nieuwe rolletjes in verpakking 5,8 gram rollen 15 euro!!

20. orginele koppeling aerox met gele drukveer van malossi 15 euro met koppelingshuis 22,50!!
21 Yasuni R kevlar editon uitlaat 50 euro!!

22. orginele waterpomp aerox 20 euro!!

23 radiateur met slangen aerox nergens lekkages gewoon hellemaal goed 25 euro!!


voor vragen,foto's of biedingen stuur me maar een mailtje richard_van_eckel@hotmail.nl
p.s. als het niet te veel onderdelen tegelijk zijn doe ik het liever verzenden want heb naast me werk weinig tijd om thuis te wachten tot je het komt ophalen behalve in het weekend mischien.

met vriendelijke groetjes, richard van eckel
 
Status
Not open for further replies.