Schuuropruiming 1x Neos 1x Phantom + los spul

Status
Not open for further replies.

Zorro

Well-Known Member
Alles in 1 koop, scooters apart kan allemaal.

1 x Een Malaguti Phantom AC 70cc setup, scooter loopt slecht sinds ik een nwe carburateur heb gemonteerd (21mm) heeft hij er na een paar 100 meter opeens geen zin meer in. Zal wel in de afstelling zitten, ik heb me er niet in verdiept en het spul staat hier in de schuur maar te staan.
-Malaguti staat op kenteken.

Prijs 500 Euro


1 x Een Yamaha Neos AC 50cc Polino Evo setup. Krukas schroefdraad is versleten.

Deze scooter is geschouwd, ben alleen het kenteken kwijt en dit moet opnieuw aangevraagd. Hoeft dus niet opnieuw geschouwd te worden!

Mocht er belangstelling zijn dan zorg ik dat de papieren en het kenteken in orde komen voor de koop.
De Neos ligt momenteel gedeeltelijk uit elkaar.

Prijs 400 Euro
Verder nog een hoop los spul:

- Kappenset Phantom in goede staat en voor het grootste deel geschuurd en klaar om in de lak gezet te worden.---> bieden

-Extra set banden met velg -->bieden

-Extra blok Minarelli Horizontaal --> bieden

-Paar uitlaten en onderdelen hiervan, uitlaatjes zijn oud! (o.a.) Gianelli Silencer, Technigas) --> we zien wel (souvenir?)


Ik doe het weg ivm een nieuw huis, nwe schuur en helaas een auto die me al veel te veel geld kost om ook nog geld te stoppen in scooters :(


Prijzen staan niet vast, ik heb me al te lang niet met scooters bezig gehouden om exact te weten wat het waard is.
Verder heb ik nog een zo goed als nieuwe White Power Veer liggen die onder een racer heeft gezeten (Honda NSR 50) Geen flauw idee of dit ook gewoon op scooters past dus voor de kenners misschien nog een leuke.


Foto's volgen zo snel mogelijk.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top