schuren kappen

Honda Red Bull

Red Bull Wallie
Ehm ik heb hier een 2de kappensetje voor een wallaroo liggen. Allenmaal redelijk rechte kappen dus ik d8 voor rechte kappen valt mischien wel een schuurmachine te gebruiken. Gezien we er hier 3 hebben (verschillende). En daarna nog ff met de hand korel 1000 waterproof. Zal dit werken? En een uitlaat kan die ook met de schuurmachine heb nu met de hand gedaan wel lekker glad maar gaat niet snel genoeg en krijg allemaal krassen korrel 80, 120 ,160 heb ik mee geschuurd.
En bestaat er waterproof schuurpapier voor de machine. Was vergeten te vragen bij de big bosh vandaag.
Heb wel een beetje gesearch maar vond niet wat ik hebben wou:p
Hoe duur is het spuiten van een wallaroo ongeveer schatting. Weet het is overal anders maar ongeveer.
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk niet dat waterproof schuurpapier voor de machine bestaat aangezien electrische apparaten niet zo goed tegen water kunnen :rolleyes:
 
als je gaat schuren moet geen grotere stappen maken dan 100 per keer. Als je begint met 80 moet je daarna met 180, 280 enz. schuren.
Anders schuur je de krassen van de vorige grofte niet weg.
En bij ons op het autoschadebedrijf hebben wij tot korrel 2000 waterproof, trouwens alleen in handvellen.
 
Back
Top