schroeven zip 4t2v

skankhunt42

New Member
Beste scooter helden ik heb een brandende vraag voor jullie. mijn zip uit 2007 (25500km) is er zondag mee opgehouden, terwijl ik aan het rijden was viel hij opeens uit. nu heb ik de bougie en cdi vervangen nadat ik zag dat een vonk ontbrak, uiteindelijk liep hij toch niet en ben ik begonnen met de carb schoon proberen te maken. Nu ben ik zelf niet de eerste eigenaar is en kom ik overal vastgeroeste schroeven tegen, iemand tips?
 
Advertisement - register to remove this

Zonder vonk zal de scooter toch niet meer starten ook al maak je de carburateur schoon.

Of heb ik het verkeert begrepen en vonkt de bougie nu weer nadat je de cdi en bougie hebt vervangen?
 
78cd3793-7a17-4dd5-a76c-9e84a232647b.jpg


Gebaseerd op grafiet.. Daar komt het wel mee los..

Nadeel van WD40 is dat het niet echt snel werkt, en je de hele bus erop moet spuiten.. Alleen wanneer er genoeg wd er tussen zit kan het pas los komen.
 
78cd3793-7a17-4dd5-a76c-9e84a232647b.jpg


Gebaseerd op grafiet.. Daar komt het wel mee los..

Nadeel van WD40 is dat het niet echt snel werkt, en je de hele bus erop moet spuiten.. Alleen wanneer er genoeg wd er tussen zit kan het pas los komen.
Zonder vonk zal de scooter toch niet meer starten ook al maak je de carburateur schoon.

Of heb ik het verkeert begrepen en vonkt de bougie nu weer nadat je de cdi en bougie hebt vervangen?
Hij vonkt idd weer goed na vervanging van cdi&bougie
 
Back
Top