Schroeven voor piaggio zip

Scooter159

New Member
Hallo,

lk ben al een tijdje op zoek naar schroeven om mijn kappen vast te zetten en voor m’n knipperlichten maar weet niet wat de maat is. Ik heb schroeven erop gezet maar ze zitten niet goed. (Piaggio zip 4t)
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb schroeven erop gezet maar ze zitten niet goed.

verklaar je nader.
Hoe bedoel je? Ik heb schroeven nodig heb ze gisteren veranderd en zag dat de schroeven er niet op zaten zoals het moest. Dus ik wil weten welke maat ze moeten zijn ga ik ze bij de winkel kopen.
 
Hoe bedoel je met niet goed?

Zijn ze te dik?

Gaan ze niet diep genoeg erin?

Kop te dik?

Je hebt toch wel de originele schroefjes wel bewaard?
 
Hoe bedoel je met niet goed?

Zijn ze te dik?

Gaan ze niet diep genoeg erin?

Kop te dik?

Je hebt toch wel de originele schroefjes wel bewaard?
Er waren geen originele schroeven op 1 kant werd geschroefd met 2 schroeven tegen elkaar in 1 gat en de andere draaien er niet in. Ik weet niet of ze te doen zijn of te klein.
Hoe bedoel je met niet goed?

Zijn ze te dik?

Gaan ze niet diep genoeg erin?

Kop te dik?

Je hebt toch wel de originele schroefjes wel bewaard?
Er waren geen originele schroeven op 1 kant werd geschroefd met 2 schroeven tegen elkaar in 1 gat en de andere draaien er niet in. Ik weet niet of ze te doen zijn of te klein.
 

Je antwoord was 1 google search van je verwijderd.
Ik weet het maar heb de schroeven vandaag nodig. Als ik bestel uit Nederland duurt het altijd 2dagen en aangezien het weekend is zal het maandag pas komen. Dus heb ik de afmetingen nodig van de schroeven die ik nodig heb.

Je antwoord was 1 google search van je verwijderd.
Ik weet het maar heb de schroeven vandaag nodig. Als ik bestel uit Nederland duurt het altijd 2dagen en aangezien het weekend is zal het maandag pas komen. Dus heb ik de afmetingen nodig van de schroeven die ik nodig heb.
 
2 dagen maar? Moet wel eens 1 maand op spullen wachten..

Als je echt zo haast hebt, rijd je even langs je locale dealer..
 
Back
Top