schroeven sym orbit 2

adebak

New Member
Niet mijn sym orbit 2 scooter (2015) is gejat, maar alleen mijn been/kniekap is gejat (ja, grappig hoor). Die grijze, waar je met je knieen tegen komt. Heb van iemand een andere (oude) gekregen, die voldoet. Verschilllende schroeven hiervoor gekocht, maar geen enkele voldoet. Opgelost, behalve dat ze roesten als een gek. Passende roestvrije vind ik nergens. Is geen porem. Weet iemand welke originele (naam a.u.b.)en waar die online te koop zijn. Heb zelf div. scooteronderdelenshops bezocht, maar weet ze niet te vinden. Iemand?
 
Advertisement - register to remove this

Niet mijn sym orbit 2 scooter (2015) is gejat, maar alleen mijn been/kniekap is gejat (ja, grappig hoor). Die grijze, waar je met je knieen tegen komt. Heb van iemand een andere (oude) gekregen, die voldoet. Verschilllende schroeven hiervoor gekocht, maar geen enkele voldoet. Opgelost, behalve dat ze roesten als een gek. Passende roestvrije vind ik nergens. Is geen porem. Weet iemand welke originele (naam a.u.b.)en waar die online te koop zijn. Heb zelf div. scooteronderdelenshops bezocht, maar weet ze niet te vinden. Iemand?
Heb je al bij zandri gekeken?
daar heb je technische tekeningen en kan je meestal elk schroefje terugvinden.
 
Ja, daar heb ik gekeken. Als ik daar sym orbit 2 in tik krijg ik ruim 60.000 resultaten. als ik daarbij schroeven/kappen sym etc intik krijg ik alleen zelftappers, maar niet de originele schroeven, en ook te kleine kop.
Maar toch bedankt voor de reaktie
 
Ja, daar heb ik gekeken. Als ik daar sym orbit 2 in tik krijg ik ruim 60.000 resultaten. als ik daarbij schroeven/kappen sym etc intik krijg ik alleen zelftappers, maar niet de originele schroeven, en ook te kleine kop.
Maar toch bedankt voor de reaktie
Boven in de balk staat technische tekeningen hier kan je het juiste model aanklikken en staat per categorie alle origine onderdelen elk schroefje staat erop
 
Eerder gaf hij bij die link daar alpaar keer foutmelding. Nu niet, en je hebt gelijk. Dan is het een makkie.
Alleen de beenkap staat er niet bij, dus dan blijft de keus over van optie 5 of 6 bij bestelling.
Oude schroef uit de kap, schuifmaat erbij, en het het wordt 6.
Super bedankt voor je hulp. Sla meteen Zandri op bij mijn favorieten.
 
Zeker zandri top website bestel hier 99% van de onderdelen die ik nodig heb.
heb een zakelijk account krijg je op elke bestelling nog eens 10% korting op de hele bestelling
 
Prijs ben ik wel met je eens, maar is anders weinig aanbod op zandri na.. (waar je echt alles kan krijgen als het leverbaar is)
Zandri is ook niet perfect.. Krijg daar ook wel eens onderdelen die beschadigd zijn.
Afhandeling is wel goed, alleen kost het je als klant wel extra tijd om te wachten op vervanging.
 
Passende roestvrije vind ik nergens.
Waarom ga je niet even langs een garage of scooterzaak?
Die hebben vast wel een aantal RVS schroefjes/boutjes liggen in de maat die je nodig hebt.
Zal je waarschijnlijk niets of weinig kosten.
Spaar je ook nog de verzendkosten uit... ;)
 
Eerder gaf hij bij die link daar alpaar keer foutmelding. Nu niet, en je hebt gelijk. Dan is het een makkie.
Alleen de beenkap staat er niet bij, dus dan blijft de keus over van optie 5 of 6 bij bestelling.
Oude schroef uit de kap, schuifmaat erbij, en het het wordt 6.
Super bedankt voor je hulp. Sla meteen Zandri op bij mijn favorieten.


Beenschild staat hier: (kon je vinden als je een pagina verder ging:

 
Back
Top